מבזקיםפוליטי / מדיני

תגובות ראשונות לנאום הנשיא: לפיד קורא לעצור את החקיקה

ראש האופוזיציה ויו״ר יש עתיד יאיר לפיד הגיב לפני זמן קצר (חמישי) לנאום הנשיא ואמר: ״נאומו של הנשיא אמר בחדות ובבהירות את מה שמדינה שלמה יודעת: מתווה החקיקה הדורסני והאנטי-דמוקרטי של הממשלה צריך לעבור מן העולם. יש לעצור מיד את החקיקה וללכת לבית הנשיא להידברות מעמיקה, רצינית ומוסכמת שתוביל לתיקון ושיפור מערכת המשפט והפרדת הרשויות.״

גם יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ מס תגובה וציין כי הוא מברך על מאמצי הנשיא ודבריו הנכוחים. "הגיעה שעה שבה כל המנהיגים צריכים לשים את ישראל לפני הכל. כך עשיתי לאורך כל חיי וכך עשיתי מהרגע הפוליטי הראשון שלי, וכך אמשיך לעשות. המשמעות של לשים את ישראל לפני הכל, היא גם לא לוותר על עקרונות מהותיים. יש סעיפים שדגל שחור מונף מעליהם – כמו הרצון לפולטיזציה של מינוי השופטים ושומרי הסף. כדי שנוכל לפתור את זה, אני קורא לנתניהו לגלות אחריות, לעצור את רכבת החקיקה הדוהרת, ולשלוח את נציגיו מיד להידברות שתעצור את הקרע העמוק עוד הלילה."

הפגנה נגד המהפכה המשפטית - יאיר לפיד
יאיר לפיד. צילום: אלעד גוטמן

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

45 תגובות

  1. ואני קורא ללפיד תפסיק לילל בהכי של תינןק . אתה הפסדת בבחירות ולא משנה מה שתעשה זה לא ישנה אותו. אתה בןדה וכלימה לך לישון. ואל תקום עד שתבקש סליחה מעם ישראל על התנהגות הפראית שלך נגד הממשלה. מי יתו ותעזוב את מדינת ישראל וליהודים אורה ושמחה .

  2. ואני קורא ללפיד תפסיק לילל בהכי של תינןק . אתה הפסדת בבחירות ולא משנה מה שתעשה זה לא ישנה אותו. אתה בןדה וכלימה לך לישון. ואל תקום עד שתבקש סליחה מעם ישראל על התנהגות הפראית שלך נגד הממשלה. מי יתו ותעזוב את מדינת ישראל וליהודים אורה ושמחה .

  3. ואני קורא ללפיד תפסיק לילל בהכי של תינןק . אתה הפסדת בבחירות ולא משנה מה שתעשה זה לא ישנה אותו. אתה בןדה וכלימה לך לישון. ואל תקום עד שתבקש סליחה מעם ישראל על התנהגות הפראית שלך נגד הממשלה. מי יתו ותעזוב את מדינת ישראל וליהודים אורה ושמחה .

  4. במקום לבוא לדבר כמו גברים אתם עושים פה רק פילוג יחזיר

  5. החקיקה לא תיעצר אפילו לא לדקה !! קח איתך את הנשיא לצרפת למימוש הדיוידנטים מהסכם הגז עם חזבלה !

  6. תזכיר לנו מי אתה 🤣🤣🤣 אה אה נזכרתי הליצן מקרקס נדמה לי …על אפך וחמתך הימין יעשה מה שמתוכנן ..ואתה תציית כמו ילד קטן 😪😪

  7. מיותר כמו ג’וק הדבע הזה להשליך עליו נעליים אך שיוצא מהבית

  8. תמשיך לצעוק את זה,לא יעזור לך הרפורמה תעבור❗️
    והממשלה לא הולכת,אז תתקדם…

Back to top button