חדשות הארץמבזקים

המילאומניקים אחים לנשק: "הדחת מפקד המחוז – אלה הם ניצני הדיקטטורה"

בשעה שמאות מפגינים מחאת המילואימניקים התקבצו הערב (חמישי) מול ביתו של גלנט במושב עמיקם במחאה על הדחתו של אל״מ גלעד פלד, התבשרו המפגינים על הדחתו של מפקד מחוז תל אביב במשטרה, ניצב עמי אשד.

ממטה מחאת המילאומניקים אחים לנשק נמסר: "מפקד מחוז מרכז ניצב עמי אשד פוטר על ידי מפכ״ל מבוהל ושר לבטחון לאומי חסר ניסיון שמרסק את השדרה הפיקודית במשטרה. אלה הם ניצני הדיקטטורה."

עוד הוסיפו המפגינים: "אנחנו מחזקים את ניצב עמי אשד שמנהל גם בעת הזו את זירת הפיגוע הנורא בתל אביב ואת עשרות אלפי שוטרי, קציני ומפקדי משטרת ישראל שמכילים את ההפגנות ומאפשרים את הדמוקרטיה. אנו מתפללים לשלומם של הפצועים, משבחים את משטרת ישראל על תפיסת היורה, ומבטיחים לעמוד ולהילחם לצדכם על הדמוקרטיה הישראלית".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: מחאת המילואימניקים אחים לנשק

14 תגובות

  1. הפוך הוא הנכון,זה שהיועמשית הפכה את ההחלטה של השר מראה לנו כמה אנחנו לא חיים ממש בדמוקרטיה ומערכת המשפט שולטת ולא הממשלה… פשוט בזיון.

  2. הפוך הוא הנכון,זה שהיועמשית הפכה את ההחלטה של השר מראה לנו כמה אנחנו לא חיים ממש בדמוקרטיה ומערכת המשפט שולטת ולא הממשלה… פשוט בזיון.

  3. הפוך הוא הנכון,זה שהיועמשית הפכה את ההחלטה של השר מראה לנו כמה אנחנו לא חיים ממש בדמוקרטיה ומערכת המשפט שולטת ולא הממשלה… פשוט בזיון.

  4. Itzik Dahan לביבי יש מפגינים איכותיים לא התבלבלת?

  5. יאללה! תפסיקו לשים דרגות על הבגדים האזרחיים שלכם ולהסתובב כמו טווסים בהפגנות.

  6. בת אורן ואורן שפיר
    הכוונה אצל העבריין ? זאת קבוצת עבריינים שדוחפים את המדינה לתהות ואתם עם הרוח הגבית שלכם תמשיכי לראות ערוץ 14 אבל הפעם לביבי יש מפגינים איכותיים ביותר ולא שנגמלים אז אני רגוע מהאיכות ולא מהכמות…
    אבל את מושפעת מהוותיקה שתמיד שנאו את השלטון ולא מוכנים להקשיב ויש לנו מזל גדול שאין לכם השפעה בגרוש על מה שנעשה במדינה וזה לא חכם לשבת כל היום מול המקלדת ולהקליד דברי הסתה ולא הגיוניים…..

  7. ניצני הדיקטטורה היא בדיוק קציני המשטרה שלא נשמעים לדרישות והפקודות של השר לביטחון לאומי !!

  8. ניצני הדיקטטורה היא בדיוק קציני המשטרה שלא נשמעים לדרישות והפקודות של השר לביטחון לאומי !!

  9. ניצני הדיקטטורה היא בדיוק קציני המשטרה שלא נשמעים לדרישות והפקודות של השר לביטחון לאומי !!

  10. ניצני הדיקטטורה היא בדיוק קציני המשטרה שלא נשמעים לדרישות והפקודות של השר לביטחון לאומי !!

Back to top button