חדשות הארץמבזקים

בעקבות חובות אדירים – שר פיטנס עצרה את הפעילות בכל סניפיה

כוהנת הספורט שר פיטנס עצרה אתמול (חמישי) את הפעילות בכל סניפיה. זאת לאחר שנכנסה לחובות אדירים של 24 מיליון ש"ח והגישה בקשה להקפאת הליכים.

שר פיטנס הודיעה על הפסקת הפעילות ביום רביעי: "לאחר ימים קשים ומאבק משפטי לא קל מול חברות האשראי והבנקים, לצערנו הרב אני נאלצת החל ממחר לעצור את הפעילות בסניפים".

בהודעה שנשלחה ללקוחותיה נכתב גם כי כלל החיובים על חודש מרץ יזוכו חזרה בכרטיס האשראי בהחזר מלא: "המוקד הטלפוני פועל כרגיל וניתן לקבל מענה החל ממחר במ9:00 עד 16:00. אוהבת ושולחות חיבוק חזק, שר".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

חברת שר פיטנס נחשבה למעצמת כושר והעסיקה 122 עובדים. בבעלותה שמונה סניפים בפריסה ארצית. לחברה יש 4,000 מנויים והיא גלגלה מיליוני שקלים בשנה.

אולם, מאמנת הכושר נקלעה לחובות עצומים, לטענתה בעקבות משבר הקורונה.

בקשתה להקפאת ההליכים שהוגשה בתחילת השבוע, הגיעה לאחר שהוגשה תביעה אחרת נגד שר פיטנס מצד חברת הנדל"ן תנופורט על אי תשלום דמי שכירות.

שותף ומייסד "ברטוב ושות'" אמיר ברטוב מסר: "שר פיטנס נשארה חייבת למעלה מ-4 מיליון וחצי שקל בגין השכירות הזו. […] הרבה מזה אלו השקעות שהושקעו במושכר לבקשתם על ידי המשכיר ולא הוחזרו, וחלק אלה דמי שכירות שלא שולמו".

שר פיטנס
שר פיטנס. צילום: לקוח מעמוד הפייסבוק של שר פיטנס – הרזייה וחיטוב הגוף
פעילות גופנית - חדר כושר - הליכון - ירידה במשקל - דיאטה
אילוסטרציה. Image by Holiak on Freepik

הופץ ברשתות החברתיות. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected]

Back to top button