מבזקיםמשפטי/פלילי

הותר לפרסם: שניים מבניו של ראש עיריית רהט חשודים באחזקת נשק בלתי חוקי

בית משפט השלום בבאר שבע האריך הערב (שבת) ביומיים את מעצרם של שלושה תושבי רהט החשודים באחזקת נשק בלתי חוקי. השלושה, שני מבניו ואחד מקרוביו של ראש עייר רהט, נעצרו לאחר ששוטרי תחנת רהט בסיוע שוטרי מג"ב דרום ביצעו חיפוש בבית בשכונה 25 בעיר רהט, במהלכו אותרו ונתפסו 2 אקדחים מחסניות ותחמושת.

3 חשודים, בשנות ה 30 לחייהם, המכחישים כי הנשק שייך להם, הובאו לדיון בבימ"ש השלום בבאר שבע, אשר האריך את מעצרם. החקירה נמשכת.

ראש עיריית רהט עטא אבו מדיעם פרסם לפני חצות הודעה בה הכחיש כי בניו מעורביםב אחזקת נשק בלתי חוקי והוא חושד שסוכן משטרתי סמוי הפליל אותם על לא עוול בכפם. "ביום שישי בחתונה בעיר אחד הבנים קבל איום גלוי ממשפחה אחרת , כל משפחתי עזבה את החתונה , המשפחה המאיימת כמה צעירים כעשרה הגיעו למכולת בכניסה לשכונתי והחלו להרביץ לשני הבנים שלי, המשטרה במקום לטפל באיום ובלינצ' שעברו, התחילה להפעיל סוכנים שלה , אנשים רבים הגיעו לביתי להזדהות וכנראה סוכן סמוי העביר נשק למתחם בו אני מתגורר יחד עם אחים והורים ב 10 יחידות דיור .
המשטרה קבלה מידע מודיעיני חם והגיעה לערוך חיפוש ושם נתפסו שני אקדחים זרוקים לייד בית אח שלי בחצר האחורית. יש עצורים חשודים כולל שני בני שמכחישים שזה שלהם .
המידע החם מסוכן שהיה בין ההמונים שהיו בחצר ביתי , מעלה אצלי חדש כי אותו סוכן הופעל על מנת להביא את הנשק ולסבך מעורבים." הודעת ראש העיר בתגובה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
ארכיון. צילום: דוברות המשטרה

8 תגובות

Back to top button