חדשות הארץמבזקים

תושבים ברמלה הפגינו מול המשטרה: טוענים לחוסר משילות ותחושת אי ביטחון

עשרות מתושבי העיר רמלה הפגינו לפנות ערב (ראשון) מול תחנת המשטרה בעיר וקיימו קודם לכן צעדת מחאה תחת הכותרת "אין ביטחון- הפקרות ברחובות! לא מוכנים לחזור לשומר חומות 2!".

התושבים יצאו מרחבת העיריה אל מפקדת מחוז המרכז של משטרת ישראל בצעדת מחאה וקריאה להשבת השקט והביטחון. המשפחות החזיקו שלטים בהם קראו: "דורשים משילות ברמלה", "למה אין אכיפה?" "די לירי ברחובות!"

ההפגנה מגיעה לדבריהם בעקבות תחושת חוסר הביטחון הגוברת בתקופה האחרונה בעיר. בהם אירועי הצתות חוזרות ונשנות. בשבת האחרונה הם סיפרו התקיימה חתונה ערבית בשטח ציבורי באישור העיריה, שכללה חסימת רחובות לתנועה, אך אז החלה השתוללות טרקטורונים עם נהגים רעולי פנים, ירי חי, זיקוקים בלילה וביום. התושבים טוענים כי "למרות ועל אף קריאות התושבים המבוהלים למוקד 100, החגיגה נמשכה ללא הפרעה לאורך כל השבת".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"באנו לכאן היום להגיד שאנחנו לא ניתן למאורעות שומר חומות 2 לחזור על עצמם!" אומרים התושבים. "עיירית רמלה לא יכולה לאשר בניגוד לחוק חתונות מסכנות חיים של יריות וירי זיקוקים באוויר, חסימות כבישים והכל באמצע שכונות מגורים.המשטרה לא יכולה לטייח את הסיפורים, מה שמטייחים מתפוצץ ופוגע בכל האזרחים. חייבים לעצור את ההפקרות הזו בנחישות. לדאוג לביטחון של ילדינו. דווקא עכשיו לפני הראמדן."

הפגנה נגד המשטרה ברמלה
צילום: דוד אולשבנג

תגובה אחת

  1. תושבי ותושבות רמלה צודקים. כוחות הביטחון (משטרה ואם צריך מג"ב ועוד) חייבים לדאוג לביטחון התושבים. במאי 2021 קיבלנו פרומו לאלימות נוראית של ערבים-קיצונים כלפי יהודים ומאז המצב לא משתפר מספיק. כוחות הבטחון – ורק הם – חייבים לפעול גם בתגובה וגם בפעילויות מנע יזומות. האלימים והמאיימים צריכים להיות בכלא כדי שיהיה ביטחון לאנשים הטובים: יהודים ומוסלמים, ישראלים וערבים.

Back to top button