מבזקיםתנועה ותחבורה

פעילי "אור ירוק" יפעלו בקרב כ-100 אלף ילדים ואזרחים וותיקים ביום המעשים הטובים

עמותת אור ירוק ועמותת "רוח טובה" הודיעו היום (ראשון) על שיתוף פעולה גם השנה למען החברה בישראל. במסגרת שיתוף הפעולה מתנדבי ופעילי עמותת אור ירוק יקיימו פעילות חברתית – חינוכית ביום המעשים הטובים. הפעילות תוקדש למען בטיחות בדרכים בקרב ילדי הגנים, תלמידי בתי הספר היסודיים ופעילות מצילת חיים בקרב האזרחים הוותיקים.

מתנדבי זה"ב בגן יקיימו פעילות להעלאת הבטיחות בדרכים בקרב כ-25 אלף ילדים בגני ילדים ברחבי הארץ. באמצעות שירה, משחקים ויצירה חווייתית המתנדבים יגבירו את המודעות לבטיחות בדרכים בקרב הילדים, בדגש על האדיבות והסובלנות בדרכים. מעשים קטנים, הבדל גדול – הוא מערך פעילות ייחודי שהופק לרגל יום המעשים הטובים והופץ בכל רחבי הארץ במרכזו עומדים כללי הסבלנות והאדיבות.

·
בעמותת אור ירוק יפעלו בקרב כ-50 אלף תלמידי בתי הספר היסודיים ברחבי הארץ. מעבר להעלאת המודעות לבטיחות בדרכים בקרב ילדי בית הספר, בעמותת אור ירוק הכינו מערך לימודים ייחודי לרגל אירועי היום, וזאת במטרה להעלות את המודעות לחברות, סובלנות ואדיבות בדרכים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בעמותת אור ירוק פועלות מספר ניידות בטיחות והסברה לילדים בכל ימות השנה. במסגרת אירועי היום יפעלו ניידות ההסברה "אור ירוק לילדים" במגוון מתחמי פעילות מרכזיים ברחבי הארץ כדי להעלות את לבטיחות בדרכים בקרב כלל הציבור.

כמו כן תתקיים התנדבות קהילתית בקרב אזרחים ותיקים: 600 מתנדבים ופעילים של העמותה בשיתוף מדריכי של"ח הצעירים של משרד החינוך, יקיימו פעילות מצילת חיים בכ-200 מרכזי יום לאזרח הוותיק ובתי אבות ברחבי הארץ. הפעילות תותאם לבעיות איתם מתמודדים אזרחים הגיל השלישי, כמו גם דגש ייחודי יינתן לחיזוק ערכי האדיבות בכביש.

עו"ד יניב יעקב מנכ"ל עמותת אור ירוק: "ילדים ואזרחים וותיקים הם אוכלוסיות שנמצאות בסיכון גבוה להיפגע בתאונת דרכים. מדינת ישראל נמצאת בראש המדינות המסוכנות לילדים ולאזרחים וותיקים בכביש ולכן החיבור עם עמותת רוח טובה ביום המעשים הטובים הוא טבעי ונכון. אנחנו פועלים בכל ימי השנה לחיזוק ערכי הבטיחות בדרכים בקרב ילדים ואזרחים וותיקים, אבל ביום הזה יש תשומת לב גבוהה לפעילות חברתית קהילתית. אם נצליח בפעילות המשותפת שלנו ביום הזה למנוע מילד או אדם מבוגר אחד לפחות לחוות את הסבל הנורא של תאונת דרכים, אזי כל המאמץ וההשקעה שווים".

פעילות בטיחות בדרכים בגני ילדים
צילום: עמותת אור ירוק

Back to top button