מומלצים

"ברפואת שיניים – דיוק זה הכול"

ד״ר תומר שחר, רופא שיניים חיפאי, מוביל את התחום בזכות יכולות טכנולוגיות ודיגיטאליות מרשימות. "רפואת השיניים החדשה מאפשרת להשיג תוצאות מושלמות בוודאות גדולה מראש", הוא אומר

ד"ר תומר שחר, רופא שיניים חיפאי, התפרסם בארץ בזכות שיטות העבודה המתקדמות שלו.

הרופא שיושב במרכז הכרמל, מסייע למטופלים לעבור טיפולי שיניים מורכבים בקלות יחסית ובשקט נפשי עצום.

לקוחות מעידים ששיטת הטיפול שמגיש רופא השיניים ד״ר תומר שחר, מאפשרת דיוק אבסולוטי ותוצאות מובטחות מראש.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

על דרך העבודה המיוחדת שהוא מתווה, מספר הרופא: "צריך לדייק מאוד כאשר מבצעים למשל עבודת כתר בודד בשן קדמית ללקוח בגיל 40 פלוס. יש קושי אמיתי לשלב נראות יפה לצד התאמה מלאה לשיניים האחרות. עניינים של גוון השן, צפיפות השיניים בפה ודברים רבים אחרים נלקחים בחשבון. גם תבנית הפה משתנה עם השנים כאשר אנו מתבגרים".

רופא השיניים ד״ר תומר שחר מאפשר ללקוחותיו המגיעים ממרחק או מבקשים להתאושש לאחר השתלות שיניים, לנוח בפנטהאוז מפואר ומוקפד להפליא שממנו נשקף נוף מרגיע לכרמל החיפאי. צוות המרפאה נמצא קומה אחת מתחת לפנטהאוז ומשגיח מקרוב על המטופלים כולל סיוע בהשגת מזון ותרופות.

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

רופא השיניים ד״ר תומר שחר מחזיק במרפאתו טכנאי צמוד שמבצע סריקה דיגיטאלית של מצב הפה של הלקוחות ומתכנן בו במקום שיניים חדשות שמודפסות במרפאה במדפסת תלת ממד דיגיטאלית. הרופא נעזר בצילום סי.טי שבעזרתו ניתן להגיע לתוצאות ברמה הכי גבוה וזה מבטיח התאמה מלאה של התוצר הסופי לפה של הלקוח. בקליניקה המטופחת מתבצעת בדיקת המוצר בצ׳ק אפ אחרון, ממש לפני התקנת כתרים או שיניים מחומר זרקוניה יוקרתי.

בצורה זו נמנעים מלבצע חתכים ותפרים רבים בפה של הלקוח.

רופא השיניים ד״ר תומר שחר: "הקליניקה מצויידת בכלים הכי מתקדמים ובטכנאי צמוד כדי שלא נשלח לקוחות לתהליך ארוך, סבוך ומטריד במעבדה. המשימה שלנו היא לזרז ולדייק את הטיפול עד למקסימום".

צילום: יח"צ

Back to top button