מבזקיםפוליטי / מדיני

חה"כ מהליכוד בנאום בכורה: "לתקן את היחס לעברייני מין ופדופילים – סירוס במידת הצורך"

ח"כ אושר שקלים מהליכוד, נשא היום (שני) במליאת הכנסת את נאום הבכורה שלו ואמר בין היתר: " בכוונתי לקדם מספר מטרות בבית זה. המטרה הראשונה – שינוי שיטת הבחירות. אנו משלמים מחיר יקר עד היום בגין השיטה שמייצרת מתוכה חוסר יציבות, פוגעת באמון העם, בנבחרי הציבור, במשילות, מחזקת את הפקידות והבירוקרטיה הלא-מתחלפת ומאפשרת סחטנות, בזבוז משאבי ציבור ועיוות של רצון העם, כפי שקרה לדוגמה ביוני 2021."

עוד אמר חבר הכנסת החדש: "נושא נוסף שברצוני לתקן הוא היחס לעברייני מין ופדופילים. לא רק החמרת הענישה אלא אף סירוס במידת הצורך, דבר אשר ימנע הישנות המקרים וייצור אפקט הרתעתי חשוב במיוחד. כמו כן, העמקת והטמעת זהותה וצביונה של מדינת ישראל כמדינת הלאום של העם היהודי – לימודי המסורת, התנ"ך, התורה שבעל-פה, המורשת היהודית, התרבות, אתרי המורשת המופלאים שבארץ ישראל, ארץ התנ"ך, זו שהתהלכו בה אבות אבותינו הלכה למעשה."

"כבן לאב שהקים קונפקציה לבגדי ילדים ותינוקות, שנקרא במשך כ-30 שנה "אופנת אושר", אני ער למצוקתם של בעלי עסקים קטנים ובינוניים. ברצוני להיות להם קול ומשענת ולדאוג לרווחתם." סיים שקלים את דבריו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בירך את ח"כ שקלים ואמר: " אתה בא מן השטח אתה תפעל למען השטח, למען למען הקמעונאי ולמען האינסטלטור ולמען האנשים שהזכרת שתמכו בך, תומכים בך ומצפים שאתה תתמוך בהם ואני בטוח שכך תעשה"

אושר שקלים
צילום: דוברות הכנסת – נועם מושקוביץ'

Back to top button