מבזקיםפוליטי / מדיני

אודי סגל 'משיב אש' לנתניהו: "כבר הרבה זמן שקשה להתייחס אליך ברצינות"

מגיש חדשות ערוץ 13, העיתונאי אודי סגל, הגיב הערב (שני) לדבריו של נתניהו במהלך ישיבת סיעת הליכוד, בו הוא הוא תקף את התקשורת וקרא לה "מגויסת" והוסיף כי היא מפיצה "24 שעות פייק ניוז".

מדברי סגל לנתניהו: ״אדוני ראש הממשלה, כבר הרבה זמן קשה להתייחס אליך ברצינות. לפעמים אתה מתבלבל ולא תמיד מדייק, ואין לך שום בעיה לצפצף לא רק על מה שאנחנו אומרים, אלא גם על מה שאומרים רמטכ"לים, ראשי מוסד, בכירים, כלכלנים, מומחים למדעי המדינה. אתה לא עושה חשבון לאף אחד, ובטח לא במה שנוגע לכסף ציבורי, שאותו אתה מבזבז בקלות רבה. ובכל זאת, החלטנו להתייחס לעובדה שהאשמת אותנו וערוצים נוספים בתעמולה, מפני שאנחנו מכנים את המהלכים שאתה נוקט "הפיכה משטרית"."

עוד הוסיף סגל ואמר: "אז תדע, זה לא מפני שאנחנו לא אוהבים את זה, אנחנו ממש חוששים מזה. אנחנו לא מתבססים על המיית ליבנו, אלא על ניתוח ואמירות של מאות חוקרים ואנשי מדעי המדינה כאן ובעולם. הם, למשל בתל אביב, סופרים 124 חוקים שהקואליציה שלך הגישה, שמשנים את כללי המשחק, שמעניקים שליטה מלאה לקואליציה שלך ברשות השופטת ובמינוי שופטים, לא רק בכנסת ובממשלה. זו הפיכה משטרית. אתה מציין טור אחד בעיתון אחד, שלפיו ישראל תמשיך להיות דמוקרטית גם אם הרפורמה תעבור, אגב העיתון הזה אומר לך היום, תתפשר. אבל לעומתו יש מאות מאמרים שמזהירים ממה שעשוי לקרות. לקחת מאמר אחת, ואותה בלבד אתה טוען שלא מציינים. זאת תעמולה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לסיום, אמר סגל: "ולמי אתה רוצה שנידמה? לערוץ שלאחרונה קבע שה-CIA מעורב בהפגנות נגד המהפכה המשפטית? או לבן שלך, שצייץ שהמשטרה מרדה בשלטון? אדוני ראש הממשלה, מר נתניהו, אולי כדאי שתבדוק מה קורה סביבה הקרובה שלך? מה קורה אצלך בבית? כשתעמת את האמירות האלה עם העובדות, נוכל להתייחס אליך ברצינות. עד אז, כל עוד אנחנו מדינה דמוקרטית, התפקיד שלנו הוא לדווח ולבקר את השלטון, ואת זה, נמשיך לעשות".

בנימין נתניהו
אילוסטרציה. צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ

2 תגובות

  1. כי אין לך אי קיו 180
    כי אתה וחבריך לעולם לא תבינו
    את עוצמת הרצינות המחשבתית של מנהיג על… של נתניהו!!!
    אמירה שמראה עד כמה
    אתם קטנים בהבנת מנהיגים גדולי מחשבה.

Back to top button