צרכנות

לא מצליחים לחסוך לרכב חדש? הכירו את שיטת המימון המהפכנית

עד לאחרונה, עסקאות ליסינג אפשרו להמון ישראלים להתקדם לרכב חדש בלי לחסוך. אך יחד עם השיטה הזו תמונות המון התחייבויות ועלויות נסתרות שהפכו אותה מהר מאוד לעסקה לא רלוונטית. אז מה הדרך המשתלמת שגרמה למאות אלפי ישראלים להתקדם למכונית חדשה בלי לחסוך?

למה לקנות רכב חדש?

ידוע שרכישת רכב זו אחת ההוצאות הגבוהות ביותר במשק הבית. אך בגלל היעדר תחבורה ציבורית יעילה בישראל הצורך במכונית פרטית הוא הכרחי. במידה ויש בבעלותכם רכב, אם אינו חדש, הוא מצריך טיפולים גדולים במוסך כדי למנוע תקלות עתידיות, מעבר מבחן רישוי (טסט) כל שנה ובמקרים מסוימים גם צצות תקלות שעלות התיקון שלהן מגיעה לאלפי שקלים. בקניית רכב חדש אין צורך במעבר טסט, הטיפולים הם קטנים יותר והסיכוי לתקלות הוא כמעט אפסי. בנוסף לכך יש גם אחריות מלאה למספר שנים וניתן לבחור בכל יצרן, דגם, צבע ורמת גימור לפי ההעדפות שלכם.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מה זה מימון מלא?

קניית רכב חדש במימון מלא זו למעשה עסקת רכישה בהלוואה. התשלום עבור המכונית מתבצע מידי חודש, בדומה למנוי בקאנטרי קלאב העירוני או רכישת מקרר בכרטיס אשראי בפריסה לתשלומים. למשל, אם תבחרו לקנות טויוטה יאריס קרוס חדשה שמציעה צריכת דלק נמוכה במיוחד, רמת בטיחות גבוהה ואבזור עשיר בתא הנוסעים, תצטרכו להיפרד מ-129,990 ₪ (מחיר מחירון). אם תבחרו לעשות זאת בתוכנית מימון, בפריסה ל-36 חודשים, העלות החודשית עבור המכונית תהיה 1,689 ₪ בלבד.

מה עם התשלום בסוף התקופה?

אם תכפילו 1,689 ₪ ב-36 חודשים, לא תגיעו לסכום של 129,990 ₪. ההחזר החודשי נמוך כל כך בגלל שאתם משלמים רק עבור ירידת הערך של המכונית. בסוף התקופה (אחרי 3 שנים) תוכלו לבחור אם לקנות את הרכב במלואו (פריסה נוספת של עד 60 תשלומים), או למכור אותו ולהחזיר את הכסף מהמכירה לחברת המימון, או להחליף אותו בעסקת טרייד-אין לרכב חדש ובדרך זו להמשיך לנהוג כל הזמן ברכב חדש ולשלם החזר חודשי נמוך. ממש כמו רכב מהעבודה או מעסקת ליסינג.

למה כדאי לקנות רכב חדש במימון מלא?

יש מגוון יתרונות מובטחים בקניית רכב חדש במימון מלא:

• אין צורך לשלם מקדמה – ניתן לשלם רק החזר חודשי ללא תשלום מקדמה. שמרו על החסכונות שלכם לדברים אחרים.

• מימון חוץ בנקאי – מצב חשבון הבנק שלכם אינו משפיע על קבלת אישור להלוואה. כמו כן, המימון אינו משפיע על מסגרת האשראי ולא על האובליגו (מסגרת חשבון עובר ושב).

• אין מגבלות – הרכב רשום בבעלותכם מהתשלום הראשון. זה אומר שאין מגבלות עליו בתנאי החוזה כמו קילומטרים, שיפור/שדרוג הרכב וגם לא התחייבות למשך תקופת המימון. בכל שלב תוכלו להחליף את הרכב בעסקת טרייד-אין לדגם אחר או למכור את הרכב לגורם שלישי ולסגור את ההלוואה (פירעון מוקדם).

מה חשוב לדעת לפני קניית רכב חדש?

בקניית רכב חדש במימון עומדות בפניכם 3 אפשרויות רכישה: מימון מלא, מימון חלקי וטרייד-אין. עסקת מימון מלא היא העסקה המועדפת – לבחור רכב, לקבל עבורו הלוואה ולשלם בכל חודש את הסכום הנדרש בהתאם לירידת הערך שלו ומצב הריביות בשוק. בעסקת מימון חלקי אתם יכולים לשלם מקדמה של עד 50% מערך הרכב ובכך להפחית משמעותית את גובה ההחזר החודשי. דרך נוספת ומשתלמת מאוד היא ביצוע עסקת טרייד-אין, אם יש ברשותכם רכב שאתם מעוניינים להחליף. גם בעסקה זו, כמו במימון חלקי, גובה ההחזר החודשי יהיה נמוך מאוד.

צילום: קפיטל מוטורס בע"מ

סוכנות הרכבים המובילה בישראל

קפיטל מוטורס היא אחת מסוכנויות הרכבים הראשונות בישראל שהביאה את שיטת המימון האמריקאית לקניית רכב חדש ללא הון עצמי. החברה נוסדה בשנת 2004 כדי לאפשר לכל אחד בישראל לקנות רכב חדש בלי לשלם מקדמה, בלי מגבלות ובלי התחייבויות, מודל שונה מאוד ממה שהיה נהוג אז בחברות הליסינג. הדגש בקפיטל מוטורס הוא השירות האישי והמקיף שכל לקוח מקבל בשיחת טלפון אחת מיועץ רכב מקצועי כדי שהתהליך יהיה כמה שיותר פשוט עבורכם. אתם מוזמנים לבדוק בעצמכם. כדי להתקדם לרכב חדש בשיטת קפיטל מוטורס חייגו 3580*

אי עמידה בפירעון ההלוואה עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל.

Back to top button