מבזקיםמשפטי/פלילי

"אין אחד שלא ידע מי את": מואשם שתיעד את האקט האינטימי ואיים על המתלוננת

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה לאחרונה לבית המשפט השלום בעיר כתב אישום כנגד יעקב כהן (31) מרמת גן, זאת לאחר שצילם עצמו מקיים יחסי מין עם אישה שהכיר באינסטגרם, ללא ידיעתה, ואיים עליה כי יפיץ את הסרטון.

מכתב האישום שהוגש ע"י עורכת הדין יעל הראל עולה כי כהן והמתלוננת (28) הכירו באינסטגרם וקבעו להיפגש בדירתו שבת"א. משהגיעה לדירתו השניים קיימו בסלון הדירה יחסי מין בהסכמה, זאת בזמן שמצלמת אינטרנט שהתקין בסלון מבעוד מועד מתעדת את המתרחש ללא ידיעתה של המתלוננת ומבלי שקיבל את הסכמה לכך. כעבור מספר ימים השנים נפגשו בדירתו שוב, ובשלב מסוים המתלוננת הבחינה במצלמה ושאלה אותו לגביה. כהן השיב שהמצלמה לא מקליטה, נכנס לאפליקציה בטלפון הנייד והפך את כיוון המצלמה כך שלא תתעד את הנעשה בסלון. מיד לאחר מכן השניים קיימו יחסי מין בהסכמה. בהמשך אותו חודש השניים בילו בבר בת"א יחד עם בת דודתה של המתלוננת ובן דודו של הנאשם. במהלך הערב כהן ניסה לשכנע את המתלוננת לבוא עמו לדירתו, אך המתלוננת לא רצתה בכך ואף עזבה את המקום.

בשלב זה כהן התקשר למתלוננת ודרש ממנה להגיע למקום החניה בו נפגשו בתחילת הערב, ומשסירבה התקשר אליה שוב ושוב תוך שהוא מאיים עליה שאם לא תגיע יפגע ברכבה ויפיץ את הסרטון שברשותו, באומרו בין היתר כך: "אם לא תגידי לי איפה את אני שורף לך את האוטו עכשיו בחניון", "… אל תדאגי הכל מצולם אצלי, הכל הכל מצולם אצלי…", "…זה יגמר ממש אבל ממש מגעיל, אין אחד שלא ידע מי את במדינת ישראל, אל תנסי אותי, אני מבטיח לך, אל תנתקי ואל תנסי אותי כי הניתוק הבא זה יהיה הסוף שלך…".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
אילוסטרציה. קרדיט: freepik

8 תגובות

  1. זה לא גבר סתם סמרטוט סחטן מגעיל למה קיימים אנשים כאלו

  2. לא סתם נשים מפחדות להיתקרב לגברים…ועוד קוראים לו יעקב כהן…הוא לא בן ישראל ולא מיתנהג ככזה!

  3. מי שפח אשפה זה הפרקליטות הרקובה והמושחתת והשופטים העלובים איכס

  4. לא רק שאתה סמרטוט של גבר יש לך מזל שלא מדובר באחותי את מה שיש לך בין הרגלים הייתי עוקר 0 של גבר חסר כבוד

Back to top button