מבזקיםפוליטי / מדיני

שידור חי: הצהרות ראשי האופוזיציה, לפיד: "אנחנו לא נשתוק. נמשיך להיאבק ברחובות"

ראש האופוזיציה ויו"ר יש עתיד יאיר לפיד, נשא הערב (חמישי) הצהרה במהלך פגישה של ראשי האופוזיציה ואמר כי "לממשלה לקח אתמול 17 דקות להודיע שהיא דוחה את המתווה. הם אפילו לא טרחו ללמוד אותו. כדרכם, אמרו לנשיא שגם הוא יכול ללכת לעזאזל, יחד עם כל מי שרוצה שישראל תישאר מדינה דמוקרטית."

לפיד הדגיש כי "המתווה שהציג אתמול הנשיא הוא לא מושלם, הוא לא מה שרצינו, אבל הוא פשרה הוגנת שמאפשרת חיים משותפים. האלטרנטיבה היא פגיעה אנושה בכלכלה, פגיעה בבטחון הלאומי, ועם זועם, מבולבל וקרוע לגזרים."

לפיד הוסיף כי "המסיכות הוסרו אמש. ברגע האמת התברר שלממשלה אין שום עניין בהידברות. נתניהו חלש ואיבד שליטה על ממשלתו. לוין ורוטמן הם השליטים האמיתיים, והם לא רוצים פשרה ולא רוצים דמוקרטיה. מיליוני אזרחים ישראלים מרגישים היום חרדה וזעם. הממשלה מפנה להם עורף, מבזה את הערכים הכי מקודשים שלהם. הבטחון והכלכלה מוזנחים. כל מה שמעניין את הקואליציה זה אמוק חקיקה שמפרק אותנו מבפנים."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לפיד הבהיר כי האופוזיציה מקבלת את מתווה הנשיא והדגיש כי "במלחמת אחים יהיו רק מפסידים. מפני שלהבדיל מהממשלה יש לנו אחריות לאומית. מפני שמה שמונח מנגד, מה שמובילים לוין ורוטמן, הוא סוף הרעיון של מדינה יהודית ודמוקרטית."

"אני יודע שיש בליכוד אנשים שלא יתנו לזה לקרות. הם יודעים מה מונח על הכף. הם יודעים שמנהיגים לא שותקים ברגעים קשים. הם יודעים שכל אזרח ישראלי ישאל את עצמו בעתיד: איפה הייתי בחורף 2023, האם שתקתי כשראיתי את המדינה שלי יורדת לטימיון. אנחנו לא נשתוק. נמשיך להיאבק ברחובות ישראל יחד עם הפטריוטים המופלאים של המחאה, נמשיך להיאבק בכנסת, נמשיך להלחם עד שתהיה לישראל חוקה המבוססת על מגילת העצמאות. לא נוותר לעולם על המדינה שלנו, ולא על עם ישראל." סיכם לפיד.

תגובה אחת

  1. ראשי האנרכיה!! ראשי המרד! ראשי מחריבי המדינה!! ראשי הפחד מהמפגינים שמובילים אותם! הזנב מכשכש בכלב!!
    איזה אופוזיציה שלא באה לכנסת?? איזו אופוזיציה שפוגעת בחוק בכסות החסינות!
    יוקמו ועדות חקירה למימד החמישי!
    ועדת חקירה לפרשת כמיסה!
    תוקם ועדת חקירה לפגסוס!!

Back to top button