מבזקיםפוליטי / מדיני

יולי אדלשטיין: התחלתי פרויקט אישי שלא יביא לי כנראה קולות

ח"כ יולי אדלשטיין, שנעדר כזכור השבוע מההצבעות ורבים הפגינו מול ביתו, פרסם לפני זמן קצר (חמישי) בדף הפייסבוק שלו הודעה ובה מסר כי החל בפרויקט אישי על מנת להביא לפתרון המשבר בעקבות השינויים המתוכננים של הממשלה במערכת המשפטית.

אדלשטיין סיפר: "התחלתי הערב פרויקט אישי. הוא לא יביא לי קולות בפריימריס ואין שם חברי ליכוד או בוחרי ליכוד. בדיוק להיפך. נפגשתי עם הצד שחושב אחרת, זה שיש לו חששות. העם שלנו חזק ומעורר השראה, אבל הוא בצומת דרכים ולמרות שרוב מכריע בעם חושב שיש מקום וצורך אמיתי בשינויים במערכת המשפט – יש פחד וחשש."

אדלשטיין הוסיף: "לקחתי על עצמי ואני קורא לכל חברי, חברי הכנסת להצטרף ליוזמה הזו – צאו לשטח, ותדברו עם הצד השני. את המשוכנעים לא צריך לשכנע, למרות שזה נעים לקבל מחמאות וחיבוקים. ללכת לצד השני, לשבת איתו וכן – לשמוע טענות קשות – זה מה שצריך לעשות כעת. השיח הזה הפיג חששות וקירב קצת את חבורת הצעירים הנפלאה שהגיעה הערב כדי לשמוע ולהשמיע. הם הקשיבו לי, אני הקשבתי להם ויחד התקרבנו למכנה המשותף שלנו".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דף הפייסבוק ח"כ אדלשטיין

3 תגובות

  1. יולי אתה טועה אתה חייב להיות נאמן לימין נבחרת על ידי מצדדי הרפורמה

  2. אין בעיה תסביר להם שתף אותם רק על תישכח מי הכניס אותך לכנסת עם קולות הימין ולא השמאל

  3. מה שווה הקולות אים אתה. לא מוערך ולא. נותנים בך אמון( הרי ממילא כל ימני ברגע שמצייץ הוא שמלאני, לך עים הלב שלך והמוסר, אל תחשוש, מקווה שעוד ישנם שפויים שיהיו אמיצים ויעזו לדבר ולא יחשבו על עצמם , כל הכבוד לך.

Back to top button