מבזקים

"בזמן שהילדות ישנו בחדר הסמוך": הותר לפרסום שמה של האישה שנרצחה בחיפה

הבוקר (שישי) בסביבות השעה 06:00 נמצאה בדירה ברחוב דרך הים בחיפה, דריה (דאשה) לייטל בת ה-31 כשהיא ללא סימני חיים ועם חבלות על גופה. צוות מד"א שהוזעק למקום קבע את מותה.

פראמדיק מד"א שחר עטיאס סיפר: "כשהגענו למקום חברנו לכוחות המשטרה ונכנסנו לדירה. האישה הייתה מחוסרת הכרה עם חבלות בגופה. ביצענו בדיקות רפואיות אבל היא הייתה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה."

מד"א כללי - זירת אירוע
צילום: תיעוד מבצעי מד"א
צילום: תיעוד מבצעי מד"א

על פי הדיווחים, דריה נרצחה על פי החשד על ידי בעלה באמצעות מכות פטיש. עוד עולה כי האירוע התרחש בשעה ששלוש בנותיהם הקטנות בגילאי 3, 7 ו-8 ישנות בחדריהן בדירה בה התגוררו בשכירות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בעבר היא התלוננה כנגד בעלה על איומים ובימים אלו התלונה נידונה בבית המשפט.

יו"ר ארגון משפחות נרצחים ונרצחות לרה צינמן מסרה בעקבות הרצח כי "בזמן שהממשלה מונעת חקיקת חוק איזוק אלקטרוני, בזמן שהיא אינה מקדמת את כל התוכניות הקיימות למניעת רצח נשים שוב אישה נרצחה. מדובר ברצח שישי של אישה בתוך חודש. מדובר בזילות בלתי נסלחת בחיי נשים וילדים הנותרים יתומים מאם. גם הפעם הרצח היה כתוב על הקיר, גם הפעם הוגשה תלונה וגם הפעם דבר לא נעשה כדי להגן על האישה. ליבנו כואב על אישה בת 31 שנרצחה בעת שילדיה ישנו בחדר הסמוך וקמו לבוקר בו איבדו את אימם ולא יראו עוד את אביהם".

רבים הגיבו לרצח המזעזע ברשתות החברתיות ומתחו ביקורת על השר לביטחון לאומי.

ח"כ דבי ביטון (יש עתיד) כתבה בעמוד הטוויטר שלה: "דריה לייטל נרצחה בחנק בידי בעלה שהלם בה עם פטיש. איפה השר לביטחון לאומי? חוק האיזוק האלקטרוני יכל להציל חיים, עוד היום! כמו שציינתי השבוע בוועדה למעמד האישה. השר בן גביר אפשר למנוע את הרצח הבא.
אנחנו יכולים להציל חיים של כל כך הרבה נשים. שולחת את תנחומי למשפחה ולילדיה של דריה אשר חייה נגדעו בטרם עת. יהי זכרה ברוך".

יו"ר מפלגת תקווה חדשה, ח"כ גדעון סער (המחנה הממלכתי) התייחס לאירוע ואמר: "מזועזע מרצח אכזרי נוסף של אישה, אם ל-3 בנות ,בביתה, ע״י בן זוגה. זהו הרצח השישי מתחילת השנה. אני קורא לוועדת השרים לחקיקה לאשר בישיבתה מחרתיים את הצעת החוק שלי לאזיק אלקטרוני לאכיפת צווי הרחקה במקרי מסוכנות קשים. עבודת המטה ליישומה כבר הושלמה. בכוחה להציל חיים. אנא אל תעמדו מנגד!".

דריה (דאשה) לייטל ז"ל. צילום: פייסבוק פרטי
צילום: פייסבוק פרטי
דריה (דאשה) לייטל ז"ל. צילום: פייסבוק פרטי
צילום: פייסבוק פרטי
דריה (דאשה) לייטל ז"ל. צילום: פייסבוק פרטי
דריה (דאשה) לייטל ז"ל. צילום: פייסבוק פרטי

Back to top button