חדשות הארץמבזקים

תקיפת מפגינים באור עקיבא, בגבעתיים ובהרצליה, לפיד: "זה לא יעזור להם"

מספר אירועי אלימות נרשמו הערב בכמה מוקדי הפגנה ברחבי הארץ. באור עקיבא נעצרו שלושה חשודים לאחר שהשליכו ביצים לעבר המפגינים במקום והם נלקחו על ידי המשטרה לחקירה בתחנת משטרת חדרה.

הפגנה באור עקיבא
צילום: דוברות המשטרה
הפגנה באור עקיבא
צילום: דוברות המשטרה

בגבעתיים, נעצר צעיר בן 24 תושב העיר בחשד לתקיפה ואיומים לאחר שנכנס עם אופנוע בין מוחים ברחוב ויצמן בגבעתיים.

בהרצליה, גבר בן 57 תושב העיר נעצר בחשד שפגע במפגין בזמן שניסה לנסוע ברכבו. המפגין פונה לקבלת טיפול בבית חולים מאיר בכפר סבא כשמצבו מוגדר קל.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, שהגיע במהירות לזירת האירוע אמר: "אני מוקיע כל מעשה של אלימות ופריעת חוק ואני מצפה כי ימוצה הדין עם מי שמנסה לפגוע ולחבל בזכות הדמוקרטית של אזרחים להפגין."

ראש האופוזיציה ויו"ר יש עתיד יאיר לפיד אמר בתגובה לתקיפת מפגינים ברחבי הארץ: "הניסיונות האלימים להשתיק את המפגינים ברחבי ישראל לא יעזרו. כל עוד אנחנו דמוקרטיה, הפגנה היא עדיין זכות בסיסית. זה לא יעזור להם – הם לא ישתיקו את הפטריוטים הישראלים המדהימים האלה. אני מצפה מראש הממשלה נתניהו לגנות מיד את האלימות המופרעת הזו."

יו״ר המחנה הממלכתי ח״כ בני גנץ אמר בתגובה לאירוע בהרצליה: "שומע בצער את הדיווחים על מפגין שנפגע מרכב בהפגנה בהרצליה. ‏האלימות נגד המפגינים ברחבי הארץ מתחילה לבעבע ומלחמת אחים בשער. ‏נתניהו, האחריות עליך. תקרא לעצירת האלימות, תלחץ על הבלמים עכשיו, כנס לחניה ועצור הכל. אנחנו מתקרבים לתהום".

יו"ר מפלגת העבודה, ח"כ מרב מיכאלי אמרה כי "אלימות ברוטלית נגד המפגינים באור עקיבא, ניסיון דריסה בהפגנה בהרצליה, המיליציות של נתניהו יצאו לרחובות. נתניהו גינה? מישהו מחברי הליכוד גינה? מישהו מהקואליציה גינה? כלום. נאדה. גורנישט. תזכורת לפעם הבאה שפוליטיקאים במחנה רצים לגנות ולהתנער מאיזה קשקוש, שכלל לא ברור מי ריסס אותו."

הפגנה בהרצליה (ללא קרדיט)
הפגנה בהרצליה (ללא קרדיט)

2 תגובות

  1. לפיד במקום להפסיק את ההפגנות שלא תהיה מלחמת אחים
    הוא עוד מעודד זה לא יעזור להם
    בושה שיש לנו מנהיג האופוזיציה הפחדן שולח אזרחים טובים להלחם בשבילו

  2. לפיד אתה עצור. המשטרה בעזרת השם יעצור אותך . תשימו אותוצבבית משוגעים יחד עם כל ההולגנים.

Back to top button