חדשות הארץמבזקים

"אני מחמיר ענישה בעניין אלימות נגד נשים וגם הוצאתי נוהל לשירות בתי הסוהר"

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, התייחס לפני זמן קצר (ראשון), בכניסתו לישיבת הממשלה השבועית, לרצח המזעזע של דריה לייטל ז"ל.

"חבל מאוד שיש מי שמנצלים רצח של אישה לקמפיין פוליטי. חוק האיזוק האלקטרוני לא היה עוזר לדריה ז"ל, לא היה מונע את הרצח. אני שומע כל מיני קולות באופוזיציה שמשום מה לא העבירו את החוק הזה כשיכלו להעביר אותו. כנראה שגם שם היו שאלות על החוק." פתח בן גביר את דבריו.

בנוסף, אמר: "אני מתכון להציע חוק איזוק אלקטרוני שיפגע באותם חלאות אדם שפוגעים בנשים. אבל חוק שיביא דיוק מאוד מקסימלי. אני לא רוצה חלילה שאישה תיפגע ואנחנו עושים הכל כדי שנשים לא יפגעו. פניתי לרשות להגנת עדים בחודשים האחרונים ואמרתי להם לבוא ולהגן על נשים מוכות. אני מחמיר ענישה בעניין אלימות נגד נשים וגם הוצאתי נוהל לשירות בתי הסוהר, שכאשר גבר מכה משתחרר, יעדכנו את בת הזוג שלו לפני זה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד אמר בן גביר: "אנחנו עושים הכל כדי לשמור על נשים ובד בבד, אני לא רוצה שבגלל תלונות שווא ישימו אזיקים על גברים. אני אומר חד וחלק, אני מחויב לנשים, אנחנו פועלים ונפעל למען אותן נשים, אני אגיש חוק איזוק אלקטרוני ומי שעושה קמפיין פוליטי על רצח של אישה, צריך להתבייש לו."

לסיום, אמר: "ובעניין אחר לגמרי, אני לא מוטרד מההפגנות בכלל. ההיפך, שיפגינו, שיצעקו, חופש הביטוי הוא חופש לכולם, אבל אני לא מעלה על דעתי שאותם אנשים, יגיעו עם זמבורות, עם צופרים, עמדו בחלונות בית הכנסת בכפר אוריה, דפקו, הפריעו למתפללים, לא מעלה על דעתי שהם היו עושים את זה במסגד. הפגנות כן, אנרכיה לא."

צילום: ללא קרדיט

Back to top button