סרטונים

דברי ראש הממשלה בנימין נתניהו בפתח ישיבת הממשלה – 19/3/2023

ראש הממשלה בנימין נתניהו בפתח ישיבת הממשלה:
"אני אתייחס היום לשלושה מאבקים שלנו: המאבק נגד הגרעין האיראני, המאבק נגד הטרור והמאבק נגד האנרכיה.

ראשית, המאבק המדיני. ממשלת ישראל ממשיכה במאבק נגד תכנית הגרעין של איראן. בשבוע שעבר נפגשתי עם קנצלר גרמניה אולף שולץ. עמדתי יחד עם הקנצלר על הרציף בברלין שממנו נשלחו היהודים אל מחנות המוות.

בניגוד לעבר, כשאנו עומדים היום מול המשטר הקיצוני בטהרן, שמבקש למחוק אותנו מעל פני האדמה, אנו עושים כל מה שדרוש כדי להגן על עצמנו. כפי שאני אומר למנהיגי העולם, וכפי שאמרתי לקנצלר שולץ, המדינה היהודית לא תאפשר שואה נוספת.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

התפנית העצומה בגורל עמנו קיבלה ביטוי בולט בביקורי, בדיונים שקיימנו על אספקת מערכת ה-חץ 3 מישראל לגרמניה. בשואה היהודים היו חסרי מגן מול גרמניה הנאצית. 80 שנה לאחר מכן, גרמניה מבקשת להשיג מערכות הגנה מהמדינה היהודית. אז, לא יכולנו להגן על עצמנו, היום, אנחנו עוזרים לאחרים להגן על עצמם – איזה מהפך כביר.

עכשיו, לגבי המאבק בטרור, כוחותינו פועלים מסביב לשעון כדי לבוא חשבון עם המחבלים ולסכל תשתיות טרור. עשרות מחבלים חוסלו בחודש האחרון, רבים אחרים נעצרו.

אני חוזר ואומר: כל אלה שמנסים לפגוע באזרחי ישראל – דמם בראשם. אנחנו מגיעים אל המחבלים ואל אדריכלי הטרור בכל מקום.

שלישית, לא נקבל אנרכיה. יש הקוראים לחסימות כבישים, לסרבנות, לדם ברחובות, לפגיעה באישי ציבור. אנחנו לא נקבל זאת, ולא נקבל אלימות – משום צד.

אני מצפה מהמפכ"ל והמשטרה לאכוף את החוק, למנוע אלימות וחסימות צירים, ולאפשר את שגרת חייהם של אזרחי המדינה. אני מצפה מהשב"כ והפרקליטות לפעול בנחישות נגד אלה המסיתים לרצח שרים וחברי כנסת, ולרצח ראש הממשלה ומשפחתו. בלי להעלים עין, בלי לעשות הנחות ובלי לעגל פינות. אני מצפה מהרמטכ"ל ומראשי זרועות הביטחון להיאבק בתקיפות בסרבנות. אין שום מקום לסרבנות בשיח הציבורי. מדינה חפצת חיים לא יכולה להשלים עם תופעות כאלה, ואנחנו לא נשלים איתן.

במקום ההסתה הקריאות לאנרכיה, במקום הנדסת התודעה של ערוצי התעמולה, צריך להיות דיון אמיתי, ענייני והוגן ברפורמה המשפטית. נשמת אפה של הדמוקרטיה זה האיזון בין שלוש הרשויות – המחוקקת, המבצעת והשופטת. איזון זה הופר בישראל במהלך העשורים האחרונים, כפי שלא קרה בשום מוקרטיה בעולם.

ועל כן יש היום הסכמה רחבה על הצורך להחזיר את האיזון הנדרש, שהיה קיים במדינה כמעט יובל שנים. לשם כך נבחרנו – וכך נעשה. נעשה זאת בשיקול דעת ובצורה אחראית, באופן שישמור על זכויות היסוד של כל אזרחי ישראל – חילונים ודתיים, נשים, להט"בים, מיעוטים, כולם – בלי יוצא מן הכלל".

וידאו: עומר מירון, לע"מ
סאונד: בן פרץ, לע"מ

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=4noBeGNi09M?autoplay=1&w=600&h=420]

הבהרה: התוכן בכתבה מתפרסם באופן אוטומטי מעמוד היוטיוב על ידי IsraeliPM – התוכן והמדיה באחריות המפרסם בלבד.

47 תגובות

  1. בס"ד
    ישר כח לראש הממשלה בנימין נתניהו ולכל שריו ללכת על מלא לחזק ולהעביר רפורמה משפטית ולא להתפשר אסור לסגת אחורה אסור בשום פנים ואופן! אנשי ימין העם בחר בכם תקיימו מה שהבטחתם לנו! ברכה והצלחה בכל דרככם ה' איתכם! לא לפחד!

  2. אז מה היה פה? דקה וחצי על בטחון ויחסי חוץ, חצי דקה על מאבק בטרור, שתי דקות על המחאה. אפשר ללמוד מזה משהו…
    למנוע מאיראן לבנות פצצת אטום? היה הסכם שביצע את זה ואתה דרשת מהאו"מ להפר את זה, כנראה כדי שתוכל להמשיך להפחיד את המצביעים שלך.
    על טרור אין הרבה מה להגיד – כנראה בגלל שהמהלכים המתוכננים הם פשעים נגד האנושות וקודם צריך להעיף את בג"צ מהדרך.
    ואז נדבר על האנרכיסטים… כל אדם עם בגרות בהיסטוריה היה אמור ללמוד שבשביל לסחוף מצביעי ימין – צריך לתת כינויים מגנים ליריבים המומצאים שלהם, שהופכים אותם לפחות מבני אדם. זאת ההפגנה הכי מנומסת שאי פעם היתה בארץ ומקסימום רוצים להרוס לשרה את הפן.
    גם לקרוא למשרתי מילואים סרבנים זה שקר, כי הם בגדר מתנדבים לאחר שנים רבות של שירות חובה.
    חסימת כבישים היא א"ב של כל הפגנה שרוצה להשיג תשומת לב ומפלגות הקואליציה כבר צברו נסיון רב בארגון מצביעיהן לחסימות ממושכות. חבל ששכחתם כשעליתם לשלטון.
    התשקורת העויינת היא כל ערוץ שלא משקר כדי להחמיא לקואליציה, כמו ערוץ 14 – את זה למדת היטב מעריצים בחו"ל.
    ולבסוף נגיע לשקר שבלב המחאות – הרפורמה לא תחזיר את האיזון לשלטון, כי אין בה שום סעיף השואף למטרה זו. איך יהיה איזון בין הממשלה לבית המשפט, אם הממשלה בוחרת את השופטים? מי מבין העבריינים המקיפים אותך רוצה לדאוג לצדק בחברה, כשהרבה יותר רווחי ומשתלם להגן על "האמת האישית שלו"?

  3. הלואי שכך תעשה אם לשם כך נבחרת והלואי שלשם כך נבחרת שאם תעשה כן זה יהיה חלק ממה שתצטרך לעשות הלואי שהיונו יודעים מה הולך להיעשות בהצלחה השם יהיה בעזרך

  4. הסיכון הכי מסוכן למדינה זה לא אירן ולא הטרור אלא ביבי עצמו!!!
    אל תנסה להעביר את צומת הלב של האזרחים לדברים אחרים.
    ועכשיו אנו מצליחים להגן על עצמינו ועל מדינות אחרות, זה הודות לפיתוחים של אנשים הנפלאים שאתה קורה להם שמאלנים. לא נראה לי להחרדים או הסמוטריצ'ים פיתחו מערכות כאלו.

  5. شعب اسرائيل طيب وخلوق محترام ٠كشمس يضيء لشعوب الارض طريق السلام ٠معروف عنه بلكرم والجود ٠ينتخي ولو جار عليه الزمن ٠كانه بستان فرح مزروع في اجمل مكان ٠شعب اسرائيل طيب جدان وخلوق جدان ومحترم جدان يحبه كل إنسان ٠٠٠(((( اتمنا اني امسك بيده هو وشعب فلسطين ٠ودلهم الطريق طريق السلام ٠٠٠٠)))) بين عداوت كل دولتين عائله غلبانه بريئه باتت وهي حزينه من غير عشاء سواء من عدو لك او حبيب (( من اثر الحرب وحط مليون خط تحت كلمت من اثر الحرب ))٠بين عداوت كل دولتين عائله غلبانه بريئه باتت وهي غافله عن مصيبه حزينه حتصيبها سواء من عدو لك او حبيب((( من اثر الحرب ))) بين عداوت كل دولتين عائله غلبانه بريئه باتت وهي حزينه هنا او هناك ٠٠سواء من عدو لك او حبيب (( من اثر الحرب )) بين عداوت كل دولتين عامل بريء غلبان ياحرام ٠بين عداوت كل دولتين باءع خضار بريء غلبان ياحرام ٠بين عداوت كل دولتين انسان بري ء غلبان ياحرام هنا او هناك ٠٠٠بين عداوت كل دولتين أطفال أبرياء ونساء أبرياء ومسنين أبرياء ورجال أبرياء وجنود أبرياء مضغوط عليهم اتعذبو أكثر ناس بين عدوتهم ٠٠٠بين عداوت كل دولتين خالقنا واحد أبونا وامنا واحد سمانا وارضنا واحد شمسنا وقمرنا واحد كمل عني مثلان جميع أعظاء جسدنا واحد حتى دمعنا و حزنا واحد حتى دمع الاطفال الابرياء اللي بين عداوتنا واحد ٠٠٠السلام رحمه في رحمه الحرب ضلم في ضلم السلام خير اللهمه اجعله خير في خير ٠الحرب شر في شر اللهمه ابعد عنكم وعنه كل شر ٠٠٠الموقع من دولت بنتكم الصغيره فلسطين مسلم على باب الله لم ابتغي من هذا الكلام الا اني فاعل خير ٠٠٠الموقع عابر سبيل ٠٠٠وشكران سلام ايما ٠٠ملاحضه لكنتي المعقده شوي عندكم هيك انا لكنتي هيك لكن كلامي واضح ٠٠مش قادر انشر هذا الكلام لا ظروف سياسيه سيئه للغايه عنه ٠٠٠ما تنسو في تكميل هذي الموضوع بين عداوتنا كاءن حي طفل صغير او طفله صغيره اتعذبو أكثر ناس بين عداوت كل دولتين٠

  6. תודה ראש ממשלתנו היקר, שהקב"ה יחזק דרכך, תעשה ותצליח, הצלחתך הצלחתנו, תודה.🇮🇱❤🙏🏻✡

  7. עד 2023: אנרכיה = מצב של חברה בלי שלטון.
    מ-2023: אנרכיה = מפגינים נגד המהפכה המשפטית = שמלאנים = ישראל הראשונה = אשכנזים.

    מדהים כמה קל לביבי לשחק בכם

  8. שלום, ביבי. חשבתי שניצחתם בבחירות ביום 1/11/22 ואתם הרכבתם ממשלה, היינו, אמורים למשול. אז איך אני רואה פה סרטונים האלה בלי המשך הגיוני של ניידת משטרה שמה על האנרכיסט אזיקים? הסרטון הזה הוא ללא סיומת הגיונית, ומצפים מהממשלה, שאיש, שקורא לשפיחת דמים ייעצר מייד, וירקב בכלא. ואם המשטרה מסרבת לציית לפקודות שלך = תגייס שוטרים חדשים במקום הסרבנים. וכך בכל מקום, כולל פרקליטות, שופטים וצבא.

  9. يجب على الشعب الاسرائيلي التخلص من حكومه نتنياهو..لايمكن تحويل اسرائيل الى ديكتاتوريه… اوقفو معنا ضد نتنياهو

  10. ראש הממשלה שלנו ❤🇮🇱♥️
    את המפקד שלנו 🇮🇱
    רק קדימה❤🇮🇱
    דיקטטורים, קומוניסטים, גנבים, ועצלנים בתפקידים מפחדים.
    הספונסר של חיזבאללה מפחד.

  11. חלילה אנרכיסטים, הם-הם מלח הארץ.
    פשוט כמוך, הם מבינים שהרפורמה המוצעת והאלטרנטיבות לה אינן ראויות ואינן מאוזנות, ובדיוק כמוך הם בסה"כ רוצים להגיע לאיזון הראוי ולהרמוניה הנחפצת – לדמוקרטיה.
    תתחיל לסדר את העניינים ותראה שכולם ירגעו.
    בהצלחה לכולנו.

  12. למרות שזה טכנית נגד החוק, לחסום צירים זה מעשה מקובל במחאות במדינת ישראל. גם אם זה מפריע לשגרת חיים. להגיד את זה באותה נשימה עם איומים על חיי שרים זה חסר אחראיות

  13. ואכן, נשמת אפה של הדמוקרטיה זה איזון בין הרשויות. אני מקווה שאתה מקשיב טוב טוב לעצמך

Back to top button