בריאותמבזקים

אור שנרצח בפיגוע העניק לתינוק שסבל מאי ספיקת כבד חמורה את חייו במתנה

מבצע מורכב להשתלת אונת כבד בתינוק בן שנה ושלושה חודשים נערך לפנות בוקר (שלישי) במרכז שניידר לרפואת ילדים. הניתוח, שבוצע על ידי ד"ר מיכאל גורביץ, מנהל יחידת השתלות כבד במרכז שניידר, העניק לתינוק שסבל מאי ספיקת כבד חמורה את חייו במתנה.

ההודעה על תרומת אונת הכבד הגיעה אתמול אחר הצהריים מהמרכז הלאומי להשתלות, בעקבות החלטתם האמיצה והאצילית של בני משפחתו של אור אשכר ז"ל שמת מפצעיו לאחר שנפגע אנושות בפיגוע בדיזינגוף, לתרום את איבריו.

אמו של התינוק ביקשה למסור כי ״אנחנו מכירים את אור רק מהתקשורת. בימים האחרונים התפללנו עליו ביחד עם כל עם ישראל שישוב לאיתנו. אנחנו מוקירים תודה ומודים כל כך למשפחתו שעשו מעשה כזה אצילי באחד הרגעים הקשים שלהם בחיים. אנו מרגישים שמהיום לקטן שלנו יש משפחה נוספת".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ד"ר מיכאל גורביץ אמר כי "תרומת אונת הכבד העניקה לתינוק הזדמנות לחיים חדשים. אנו אסירי תודה למשפחות התורמות ורואים בכל השתלה הזדמנות לעודד את המודעות להשתלות איברים מצילות החיים בקרב הציבור".

תינוק - תינוקת - פעוט - פעוטה
אילוסטרציה

31 תגובות

  1. אצילות נפש של משפחה נפלאה בתוך כל האבדון והשברון לב על הירצחו של אור ז" ל ולתרום ולהציל נפשות

  2. מצד אחד עצב מצד שני שמחה ש יהיה בריא תינוק מתוק אמן 🙏 ו זכרונו ל ברכה אור ז״ל 💔😭

  3. כול הכבוד למשפחת אשכר.יהי זכרו ברוך של אור ז"ל.רפואה שלמה ומהירה לתינוק שקיבל חלק מהכבד של אור ז"ל.

  4. איזה הורים אצילים כמה כואב ועצוב שבחור הולך ולא חוזר כמה יקרים נלקחים מהעולם זה לא פייר כואבת איתכם קשה להכיל יהי זכרו ברוך

  5. חבל שאחד צריך למות בשביל להציל אחר. אבל זאת גדולת הנפש שלו, ושל המשפחה שלו, לתרום בשעה הכי קשה בחיים שלהם.

  6. זה מי סוג הדברים שכאב בשימחה והצלת חיים .יהי זכרו ברוך . ותודה

  7. העניק את אורו לכל כך הרבה נזקקים תנצב"ה ולתינוק בריאות שלמה

  8. כמו שנאמר במותו העניק להם חיים יהי זכרו ברוך ת.נ.צ.ב.ה.

  9. אור נתן מתנה ענקית לכמה אנשים ותינוק.אנשים שלא הכיר .אור בחיו היה איש ברזל תרם לחברה ואהב את החברה.עם כרטיס עדי הציל חיים של אחרים.זה איש הברזל והאוהב יחייה בגופם של מושתלים שיחיו בזכותו לעוד שנים רבות.תודה גדולה למשפחה היקרה והענקית הזו.גם בזמן כאב חשוב על האחר.לכל המושתלים מהאוורים של אור נאחל לכם אריכות ימים וימים יפים.ולמשפחת אור אשכר נומר תודה וליבנו עמכם עם הכאב הגדול שלכם.יהי זכרו ברוך לעד.

  10. יהי זכרו ברוך למשפחה המקסימה משתתפת בצערך המשפחה

  11. כמה עוד ימותו בידי בני עוולה והממשלה מעניין אותה הרפורמה התחת שלה והביטחון שווה אפס

  12. אין דברים כאלה…בזכות אור התינוק חיי ויגדל…יראה אור בחייו…תודה למישפחה….

  13. אור נתן לך במתנה דבר גדול דבר נפלא את החיים על פני האדמה,בזה שנתן לך את הכבד ,נשמה ענקית שתגדל תבין את המשמעות ותחבור למשפחת אשכר🙏🏼♥️היקרה ,🙏🏼♥️,תודה ענקית לאור היקר ולמשפחת אשכר היקרה ♥️🙏🏼,ולתינוק המדהים שתגדל ותבריא אמן ותהנה מהחיים 🙏🏼♥️😘🥳👍

Back to top button