בידורמבזקים

חנן יובל התארח בהופעה של קובי פרץ – ומי נכח בקהל?

המוזיקאי הוותיק חנן יובל התארח הערב (שלישי) בהופעתו של הזמר קובי פרץ במועדון גריי במודיעין. זאת לאחר השתלשלות אירועים מעניינת שהתחילה מסירובו של יובל להופיע בכנסת.

לפני כחודש הודיע חנן יובל כי הוא מסרב להופיע בכנסת ביום הזיכרון, כמחאה על התנהגותם הגסה של כמה נבחרים.

בעקבות כך, תקף השר דודי אמסלם את יובל, שאל "מי הוא?!" והציע במקום יובל להביא "את הזמר והיוצר הנפלא קובי פרץ".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לאחר פרסום זה פרץ קיבל תגובות רבות והגיב: "מישהו הזמין אותי אי פעם לאירועים ממלכתיים? לכנסת, לבית הנשיא? לאירועי זיכרון? הזמר הכי מצליח בארץ, אבל להופיע באירוע ממלכתי? לשם אני לא שייך. למה? כי אני מזרחי מדי, ערס מדי, לא תכול עיניים ובהיר שיער, ההפך מהישראלי היפה. אם תרצו, הקונטרה של חנן יובל. לאנשים כמוני עד עכשיו מעולם לא היה מקום בימים הממלכתיים של מדינת ישראל, כי אנחנו עדיין חיים לפי סטריאוטיפים גזעניים של מה ישראלי בעיניך".

הוא הוסיף: "חנן יובל הוא זמר נפלא ויוצר מהחשובים בישראל. צר לי שבחר לסרב להופיע בכנסת ישראל ביום הקדוש לכולנו – יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל. בעיניי, לא משנה כמה סוערים הדיונים הפוליטיים במשכן בשאר ימות השנה, עם ויכוחים, מחלוקות, צעקות וריבים, ביום הזיכרון כולנו מתאחדים ושמים את כל המחלוקות בצד. ושלא יהיה ספק, אני גאה בחבר הכנסת דודי אמסלם, שבעיניי מעז להציף בצורה מתריסה את כל העוולות של המדינה הזו. תגחכו עליו, שהוא אדם פוגע ומזלזל, מצטער לומר לכם, האיש הזה מצליח לגעת שוב ושוב בכל הנקודות הרגישות בחברה ולהוציא רבים משלוותם – למה? כי הוא חושף את האמת, והאמת, חברים, כואבת".

יובל הגיב לפרץ בחזרה בפייסבוק: "קובי יקר, אני מאוד מעריך אותך כזמר, כיוצר וכקולגה. אני לא מכיר אותך באופן אישי, אבל אני מאמין שאתה בנאדם הגון וחיובי. אני רוצה שתדע, שכל עוד הדבר תלוי בי, אף אחד לא יצליח לסכסך ביני ובינך. אף אחד! מאחל לך ולכל משפחתך בריאות והצלחה".

פרץ כתב לאחר מכן בחשבון האינסטגרם שלו: "לא יצליחו לסכסך בינינו. בימים לא פשוטים שאנחנו עוברים בתור עם ומדינה, אני בעד אחדות ושלום בין כל בני ישראל, כולנו אחים לא משנה מה הדעות הפוליטיות של מי מאיתנו או מאיפה הורינו הגיעו ארצה. חנן יובל היקר אני מזמין אותך להופיע אצלי בהופעה הקרובה, נשיר יחד ונקרב לבבות".

באופן מפתיע, חבר הכנסת אמסלם – הגיע לצפות בהופעה. הוא לחץ יד ליובל, שאמר לשר מאחורי הקלעים: "אחרי שאמרת את מה שאמרת, סגרתי קופה".

חנן יובל - קובי פרץ - דודי אמסלם
צילום: באדיבות אורי צרור יחסי ציבור

Back to top button