מבזקיםפוליטי / מדיני

התגובה החריפה של העיתונאי נגד סמוטריץ': "מי אתה שתטיף לי מוסר???"

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' ניסה הערב (שלישי) לבקר בטוויטר עיתונאי המתנגד למהפכה המשפטית, אולם לא ציפה לתגובתו החריפה של העיתונאי.

סמוטריץ' שיתף בטוויטר פוסט של חיים הר-זהב, עיתונאי ומחבר הספר "לבנון: המלחמה האבודה". באותו פוסט הודיע הר-זהב כי הוא ומשפחתו "פורשים מצה"ל" ונימק שהשינויים המשפטיים הצפויים הם סיבה מרכזית לכך.

הוא כתב: "אחרי שלושה דורות, שבע מלחמות ועשרות שנים של תרומה, משפחת הר־זהב פורשת. שהילדים של חברי הקואליציה והמצביעים שלהם ישרתו בצבא שעושה כיבוש בלי בית משפט שיוודא את מוסריות הפקודות שהם מקבלים. הבנות שלי לא יקחו בזה שום חלק – ולהאג הן יגיעו אך ורק בתור תיירות".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

סמוטריץ' שיתף זאת וכתב בתגובה: "כל אהבה שהיא תלויה בדבר – בטל דבר בטלה האהבה, ושאינה תלויה בדבר – אינה בטלה לעולם. וזה למה אנחנו ננצח. כי האהבה שלנו למדינת ישראל ולעם ישראל ולתהליך התחיה הלאומי הנפלא שלנו לא תלויה בשום דבר. וכזה הוא רוב העם הנהדר שלנו, מימין ומשמאל – אוהב ללא תנאי ובז לאוהבים על תנאי".

אולם, סמוטריץ' ככל הנראה לא ציפה לתגובתו החריפה של הר-זהב: "עשית שנה וארבעה חודשים צבא, וגם זה בקריה, וחתכת ללימודים. אתה לא מתבייש? עשית יום מילואים בחייך? היית אי פעם במארב? היית פעם תחת אש למען מדינת ישראל ובשליחותה? מי אתה שתטיף לי מוסר??? חוצפן".

תגובתו של הר-זהב לציוץ של סמוטריץ' אף זכתה ללייקים רבים יותר מהציוץ המקורי של סמוטריץ', מצב מביך עבור שר האוצר.

— בצלאל סמוטריץ' (@bezalelsm) March 21, 2023

אביגדור ליברמן - בצלאל סמוטריץ'
ארכיון. צילום: רפי בן חקון, לע"מ

4 תגובות

  1. רק להזכיר שעור קטן בהיסטוריה : היה חבר במחתרת יהודית , טרוריסטית שניסתה לעשות פיגוע המוני בכביש איילון , ולא עמד למשפט רק כדי לא לחשוף מקור של השב'כ , ועשו ממנו שר אוצר ושליש שר בטחון , אתם מאמינים ? קוראים לו סמוטריץ

Back to top button