חדשות הארץמבזקים

המטרה החדשה של מארגני צעדת המחאה? "גם לנו יש קווים אדומים"

מארגני צעדת המחאה הצפויה להתקיים מחר (חמישי) בבני ברק, במסגרת ההפגנות נגד הרפורמה המשפטית של השר יריב לוין, מסרו לפני זמן קצר הודעה המבהירה כי אינם מתכוונים לוותר על הצעדה ומסבירים את הסיבות לכך.

"אמש בוועדת החוקה ניהל חבר הכנסת פינדרוס את הדיון בבריונות וביצע מחטף שיאפשר לממשלה להמשיך לדהור לעבר הדיקטטורה." פתחו המארגנים את דבריהם והוסיפו, "נזכיר כי האיש הצהיר לאחרונה כי הוא "חולם לפוצץ את בית המשפט העליון." לא מדובר באירוע מקרי. בשבועות האחרונים ניצבים חברי הכנסת החרדים בחזית ההפיכה המשטרית, לא פחות מרוטמן ומלוין. חבר הכנסת גפני, מאדריכלי ההפיכה, כבר חשף את כוונותיו ליום שאחרי פסקת ההתגברות וריסוק בג"צ – בתי דין רבניים, חוקי חמץ, הפרדה מגדרית, ועוד שורה של יוזמות כפייה המהוות הכרזת מלחמה על הציבור הליברלי בישראל."

"כל אלה לצד חוק מיוחד להחזרת העבריין דרעי לשולחן הממשלה, הנצחת אי השוויון בנטל והמשך עושק הקופה הציבורית. נראה שאחרי שנים של סטטוס קוו, ההנהגה החרדית הכריזה עלינו, הציבור הליברלי, מלחמה. על כן, נגיע מחר בהמונינו לבני ברק, העיר בו גרה מרבית ההנהגה החרדית כדי לומר להנהגה – עד כאן! ההפגנה היא לא נגד הציבור. אנחנו באים להשמיע את קולנו כדי שההנהגה החרדית היושבת בבני ברק תעצור. כשם שאנו דורשים מחברי הכנסת של הליכוד לעצור." הוסיפו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לסיום, אמרו: "אנחנו, הנושאים בנטל, משלמי המיסים הכורעים תחת יוקר המחייה, אומרים בקול ברור – הדמוקרטיה היא ציפור נפשנו. לא נעמוד מנגד אל מול כפייה בחסות ההפיכה! גם לנו יש קווים אדומים ואנו פונים ישירות למנהיגי הציבור לשקול שוב לפני שהם חוצים אותם. אם הכפייה תגיע אלינו, המחאה תגיע אליכם."

יצחק פינדרוס
ארכיון. צילום: נועם מושקוביץ', דוברות הכנסת

Back to top button