חדשות הארץמבזקים

עצורים בהפגנה באיירפורט סיטי

המשטרה עצרה לפני זמן קצר (חמישי) 2 מפגינים בצומת האיירפורט סיטי בחשד להפרת הסדר הציבורי וגרימת נזק לרכב. מהמשטרה נמסר כי שוטרי תחנת ראש העין פרוסים מהבוקר באזור האיירפורט סיטי לשמירה על הסדר הציבורי ואבטחת המפגינים בהתאם. במהלך ההפגנה השוטרים עצרו את אחד המפגינים לאחר שחסם את הכניסה לאולם אירועים במקום. נציין כי במקום מתקיים כנס בו נוטלים חלק השרים ניר ברקת ואבי דיכטר.

בהמשך עצרו השוטרים מפגין נוסף שבעט ברכב שנחזה לרכב שרד של חבר כנסת. בתוך זמן קצר כלל הצירים במתחם האיירפורט סיטי נפתחו והסדר הושב על כנו.

במקביל נמשכות חסימות במספר צירים נוספים, כפי שדווחנו בידיעה נפרדת. המשטרה מדווחת על חסימה חדשה בצומת נהלל.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מעצר בוצע גם צומת רפאל תוך חסימת כביש 4 . לדברי המשטרה ניסו המפגינים לחסום את הכביש, דבר המהווה סכנה מוחשית למשתמשי הדרך ולמפגינים עצמם. משטרת תל אביב עצרה במקביל במחלף לה גווארדיה, 2 מוחים בחשד להפרת סדר.

בצומת רפאל נעצרה מדענית ממכון ויצמן שמיהר להגיב על המעצר באומרו: "מכון ויצמן למדע מגנה בחריפות את מעצרה המביש של ד"ר שקמה ברסלר, ממובילי המאבק להגנה על הדמוקרטיה הישראלית וחברת קהילת המכון. מעצרה של דמות כה מרכזית למחאה במהלך הפגנה לא אלימה אומרת דרשני, ומעלה חשש לשיקולים לא ענייניים במעצרה.מכון ויצמן למדע תומך בשקמה היום כבכול יום, וקורא לשחררה בהקדם".

בתום חקירה קצרה היא שוחררה.

צילום:
הפגנה באיירפורט סיטי
צילום: מארגני המחאה
דוברות המשטרה
הפגנה באיירפורט סיטי
צילום: מארגני המחאה
מחאה בצומת נהלל
צילום: מארגני המחאה

Back to top button