מבזקיםפוליטי / מדיני

גינוים בקואליציה על טענה לכאורה שהשר דיכטר הותקף בידי מפגינים

ראש הממשלה, שרים וחברי כנסת מהקואליציה פרסמו בצהריים (חמישי) שורה של גינויים על מה שהם מכנים תקיפה של השר אבי דיכטר. הנ"ל נצפה בסרטון סופג חבטה ממוט של דגל שהוחזק על ידי מפגין בצמאתו מכנס באיירפורט סיטי. מאבטחיו כלל לא התייחסו לאירוע. המשטרה עיכבה לחקירה את המפגינה שהחזיקה את הדגל.

ראש הממשלה בנימין נתניהו מסר בעקבות האירוע כי "אני מגנה בכל תוקף את תקיפתו של השר אבי דיכטר בידי פעילת שמאל ודורש מראשי האופוזיציה להפסיק מייד את האנרכיה, האלימות וההסתה כלפי נבחרי ציבור. אני דורש מהמשטרה והפרקליטות לפעול מיד ובתקיפות נגד כל מי שמרים את ידו על נבחרי ציבור — לפני שיהיה מאוחר מדי".

גם יו"ר ועדת החוץ והביטחון, ח"כ יולי אדלשטיין כתב "מחאה היא לגיטימית כל עוד היא במסגרת החוק. חסימת כבישים היא עבירה פלילית. תקיפה פיסית של אדם, גיבור ישראל – להזכירכם – היא אלימות ועם אלימות לא באים בהידברות. אגב, חברי היקר, אבי דיכטר עמד מול איומים קצת יותר קשים ומסוכנים בחייו, כן?".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מגיב נוסף הוא השר ניר ברקת שפרסם הודעה ״אני מגנה בתוקף את האלימות שהופעלה כלפי חברי השר אבי דיכטר שהוכה בראשו עם דגל על ידי מפגין. אלימות היא הסכנה הגדולה ביותר לדמוקרטיה. אני קורא לראשי האופוזיציה לגנות את האלימות ולהרגיע את השטח. המצב עלול להגיע לשפיכות דמים. מותר להפגין – אסור לנקוט בשום סוג של אלימות!״

Back to top button