כלכלהמבזקים

פנייה דחופה ליו"ר ההסתדרות: פעל להקדמת תשלום המשכורות לעובדים לפני החג

יו"ר הוועדה לצמצום פערים חברתיים ח״כ אברהם בצלאל (ש"ס) פנה היום (חמישי) בדחיפות ליו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד בבקשה להקדים את המשכורות לעובדים לפני חג הפסח.

בפנייתו כתב: "במרבית מקומות העבודה, המשכורת החודשית מועברת לעובדים כל 10 לחודש. השנה, העשירי לחודש חל כיומיים אחרי חג הפסח שחל ביום .06.04.2023 מטבע הדברים, לפני החג, ההוצאות גדלות יותר ובכך נוצר מצב שאין לעובדים איך לשאת
בהוצאות שיש לפני החג".

הח״כ המשיך במכתבו: "הסתדרות העובדים שמה לה למטרה, לדאוג לרווחתם, לחיזוק ושיפור תנאי עבודתם של העובדים המוחלשים בחברה הישראלית. משכך, אני פונה אליך, כיו"ר ההסתדרות, בבקשה לפעול לכך שהמעסיקים, באופן חד פעמי, יקדימו את מועד תשלום השכר החודשי, בחודש אפריל הקרוב. בתוך כך, אבקש ממך להצטרף ולצאת בקריאה לציבור המעסיקים החברים בארגון, שיפעלו למען מטרה ראויה זו. ישנם מעסיקים שכבר הודיעו על הקדמת מועד התשלום באופן חד פעמי כדי לענות על בעיה זו. מהלך זה מטיב עם העובדים ומאפשר להם "אוויר לנשימה" עם ההוצאות הרבות לפני החג".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לסיום כתב ח״כ בצלאל: "אני סמוך ובטוח כי פנייתי לא תיפול על אוזניים ערלות, אני יודע עד כמה הנושא של רווחת העובדים חשוב וקרוב לליבך".

Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

Back to top button