מבזקיםצבא וביטחון

הערעור התקבל: הוחמר עונשו של רס״ן פריאל קלימי – ירצה 10 שנות מאסר

בית הדין הצבאי לערעורים קיבל את ערעור התביעה הצבאית והחמיר את עונשו של רס״ן פריאל קלימי, כך שירצה עשר שנות מאסר לריצוי בפועל.

התביעה הצבאית הגישה נגד הנאשם כתב אישום חמור, המייחס לו מספר עבירות של אינוס ומעשה סדום בנסיבות אינוס. לאחר שמיעת ראיות, הרשיע אותו בית הדין הצבאי המחוזי בעבירות שיוחסו לו, וגזר עליו עונש של שבע שנות מאסר לריצוי בפועל, מאסר על תנאי, הורדה לדרגת טוראי וכן תשלום פיצויים לנפגעת העבירה.

התביעה הצבאית ערערה על פסק הדין, וביקשה כי בית הדין הצבאי לערעורים ירשיע את הנאשם בעבירה נוספת של אינוס, לפי העובדות שהוכחו במהלך שמיעת הראיות, וכן יחמיר את עונשו. ההגנה ערערה על עצם ההרשעה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

היום (חמישי) בית הדין הצבאי לערעורים הותיר את הרשעתו של הנאשם כפי שנקבעה, ודחה את ערעורי ההגנה והתביעה לעניין הכרעת הדין.

לעניין העונש, קיבל בית הדין הצבאי לערעורים את ערעור התביעה הצבאית והחמיר את עונשו של הנאשם, כך שיעמוד על עשר שנות מאסר בפועל.

התביעה הצבאית מלווה את נפגעת העבירה לאורך ההליך, מעדכנת בהתפתחויות את באי כוחה מטעם הסיוע המשפטי, ומעניקה לה את כלל הזכויות המגיעות לה על פי חוק.

צה"ל הדגיש כי הוא רואה בחומרה כל פגיעה על רקע מיני וימשיך לפעול באופן נחרץ למיצוי הדין עם כל מי שייכשל במעשים אלו בקרב משרתיו.

יש לציין כי על פי הכרעת הדין, הנאשם ביצע את העבירות כלפי אזרחית מבוגרת שהועסקה באחד מבסיסי חיל הים, בעת ששירת כמפקד המטבח בבסיס, בשנת 2019.

בית משפט צבאי
אילוסטרציה. צילום: דובר צה"ל

Back to top button