בידורמבזקים

עימות מביך ומזעזע באולפן: צרחות וקללות בשידור חי – "חתיכת חרא שקרן" | צפו

במהלך יום השידורים המיוחד שמקיים היום (חמישי) ערוץ 13 בעקבות "יום השיבוש", התרחשה לפני זמן קצר תקרית מביכה מאוד בשידור חי.

אחרי דיווח של אחד מכתבי השטח הנמצא בכביש איילון, בזמן שמפגינים חסמו כבישים, דיבר אחד מיושבי הפאנל, נצ"מ (בדימוס) אבי דוידוביץ', שהיה ראש יחידת הביקורת הפנימית של משטרת ישראל, על ההשוואה בינם לבין המפגינים החרדים, מניסיונו האישי.

דוידוביץ' אמר בדבריו שההפגנה מנוהלת על ידי המשטרה בצורה "יוצאת מן הכלל" והתייחס לדברים שנאמרו באולפן קודם לכן, על ההשוואה בין יחס המשטרה למפגינים בתל אביב, לעומת היחס למפגינים חרדים. כשנשאל על הפגנות החרדים, הוא החל לדבר על אופן המחאות ברחוב החרדי ואמר כי אין מה להשוות בין סוגי המחאות, מפני שבמחאות החרדיות יש יותר אירועים אלימים. אחד מיושבי הפאנל, איש התקשורת גואל ועקנין, אמר לו שהוא משקר, ואז, פרצה המהומה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בשלב זה התפרץ לעבר ועקנין הנצ"מ לשעבר בצרחות אימים והחל לקרוא לו בין היתר "חתיכת חרא, שקרן", "מי זה הזבל הזה" , "לך קיביניט, שאני לא אדבק בזוהמה", "זה חתיכת חרא נבלה" ועוד שלל קללות עסיסיות. אחרי מספר דקות של צרחות איומות וקללות מבישות, דרש דוידוביץ' שוועקנין יתנצל בפניו על כך שקרא לו שקרן. בשלב זה המנחה העדיף להמשיך הלאה לדיווחים מהשטח. בתגובה להתנהגותו באולפן, דוידוביץ הוצא מהאולפן וועקנין הושאר.

מערוץ 13 נמסר בתגובה לתקרית: "אנחנו רוצים להתנצל על התקרית המביכה. אנחנו מעודדים עיתונות חופשית ושיח חופשי, על כל המורכבות שלו בימים האלה. אבל באופן הוגן ומכבד את הצדדים השונים ובעיקר מכבד אתכם הצופים. נאחל מכאן לחולנו ימים טובים ושקטים יותר".

צילום: מתוך השידור בערוץ 13

Back to top button