מבזקיםפוליטי / מדיני

נקודת רתיחה בליכוד: "נסיגה כל כך מבישה מהתחייבויותינו תוביל להעצמת המחאה"

שר התקשורת, ד"ר שלמה קרעי ממפלגת הליכוד, התייחס לפי זמן קצר (חמישי) בחשבון הטוויטר שלו, להצהרתו הצפויה של שר הבטחון גלנט הערב, בה על פי פרסומים שונים, הוא עלול לקרוא לעצירת החקיקה, בניגוד לרוב חברי המפלגה.

"עברנו 3 חודשים של מאבק איתנים, במטרה לממש את הבטחותינו לבוחר, ולא לנהוג חלילה כמו ממשלת ההונאה הקודמת." פתח קרעי את דבריו והוסיף, "רגע לפני המימוש, ולאור זאת שרק השבוע אישרנו בישיבת סיעת הליכוד את חוק הוועדה למינוי שופטים במתכונת שונה מהמתוכנן ותוך הטמעת שינויים מאזנים, מצופה מאיתנו לא לסיים את כנס החורף בלי לממש את רצון הבוחר."

עוד כתב השר: "אני מתנגד בתוקף לכל ניסיון לעצור את החקיקה המזערית שנותרה לכנס זה, ומביע שאט נפש מהשימוש הציני שעושים סרבנים בצבא לקדם זאת. נסיגה כל כך מבישה מהתחייבויותינו תוביל להעצמת המחאה, לעצירת כל יוזמה נוספת שנרצה לקדם בכל תחום, ובסופו של דבר חלילה לפירוק הממשלה ועלייתה של ממשלת אסון חדשה שגרועה כמוה לא היתה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לסיום, אמר: "אסור לאפשר לזה לקרות. אני מחזק את ראש הממשלה נתניהו ושר המשפטים לוין בעמידתם האיתנה אל מול מחוללי האנרכיה שלא היו מוכנים להידבר איתנו בשלושת החודשים האחרונים. לכו בכוחכם זה ותנו לעם ישראל סיבה טובה לחגוג את חג הפסח בשמחה ובחרות אמיתית."

שלמה קרעי - גלית דיסטל אטבריאן
ארכיון. צילום: נעם מושקוביץ, דוברות הכנסת

תגובה אחת

  1. אם יעצרו את החקיקה נעשה חישוב מחדש. ונקים תנועה ימנית אמיתית

Back to top button