מבזקיםפוליטי / מדיני

"מי היה מאמין שאירוע הרמת כוסית פשוט בפתח תקווה יהפוך למצור אלים"

שר האוצר בצלאל סמוטריץ', שרי וחברי הכנסת של "הציונות הדתית", נציג המפלגה בעיר עו"ד צביקה וישינגרד ופעילי המפלגה, קיימו הערב (חמישי) הרמת כוסית לרגל חג הפסח, שהתקיימה בפתח תקווה. לאירוע הגיעו נציגי ונציגות השכונות בעיר יחד עם מאות מתושביה, תומכי "הציונות הדתית". במהלך הכנס הגיעו מאות מוחים עם דגלים ואביזרים נוספים ונשארו מחוץ למבנה בו התכנסו חברי הציונות הדתית זמן רב.

הציונות הדתית - בצלאל סמוטריץ'
ארכיון. צילום: מאיר אליפור

חבר המפלגה ויו"ר ועדת החוקה, חה"כ שמחה רוטמן, הנמצא בימים אלו בכותרות, הגיב למחאה ואמר: "מי היה מאמין שאירוע הרמת כוסית פשוט בפתח תקווה יהפוך למצור אלים של קבוצת מפגינים שחסמו ותקפו באלימות אזרחים תמימים שכל חטאם ניסיון להגיע לאירוע. כך לא נראית דמוקרטיה. כך לא נראית שמירה על הדמוקרטיה. אבל אנחנו לא ניכנע לאלימות. הציונות הדתית בעיר פתח תקווה ובמדינת ישראל עסוקה בלהרבות טוב ובפעולות למען כל עם ישראל. תודה רבה לצביקה וישנגרד חבר מועצת העיר פתח תקווה על אירוח האירוע הערב. וכמובן תודה רבה למשטרת ישראל וליחידת עוז של משמר הכנסת ובמיוחד למפקד המרחב ולמפקד המחוז שלא נכנעו לאיומים ואפשרו לי ולשאר חברי סיעת הציונות הדתית להגיע כמתוכנן לאירוע ושמרו על הסדר הציבורי. חג חירות כשר ושמח לכל בית ישראל. נתראה ביום ראשון בבוקר בוועדת החוקה."

באירוע אמר שר האוצר בצלאל סמוטריץ': "אנחנו ממשיכים לקדם את הרפורמה במערכת המשפט. אין לנו מנדט לוותר על משהו שבשבילו רוב העם בחר אותנו. ממשיכים לתקן באחריות. הקמנו ממשלה לפני שלושה חודשים וזו ממשלה חזקה ממשלה טובה ויש לנו בע"ה ארבע שנים לעשות הרבה מאד טוב לעם ישראל. מפלגת הציונות הדתית זו המפלגה הטובה והמאוחדת ביותר בכנסת ישראל. אל מול מיצג השקרים והנדסת התודעה של מיצגי סיפורה של שפחה, אני רוצה לאחל לכולנו מתוך דברי חז"ל בזכות נשים צדקניות נגאלו ישראל ובזכות נשים צדקניות אנו עתידין להיגאל".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
בצלאל סמוטריץ'
צילום: מאיר פרייליכמן
שימוש לפי סעיף 27א׳ לחוק זכויות יוצרים

הופץ ברשתות החברתיות. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected]

Back to top button