חדשות הארץמבזקים

החשודה בתקיפת השר תישאר ב"נווה תרצה", מחר תתקיים הפגנה מול בית המשפט

החשודה שחבטה באמצעות מקל בראשו של השר אבי דיכטר בעת שיצא מוקדם יותר היום (חמישי) מאיירפורט סיטי נשארה במעצר ו"תבלה" את הלילה ב"נווה תרצה".

בעקבות המעצר, "התנועה הדמוקרטית האזרחית" הודיעה כי מחר בשעה 08:30 יגיעו הפעילים להפגין מול בית המשפט בפתח תקווה, לשם ככל הנראה החשודה תובא לדיון בעניינה.

"מחר ב-8:30 נבוא כולנו להפגין מול בית המשפט בפתח תקווה. נביע תמיכה באפרת, שנעצרה הבוקר באיירפורט סיטי. אם לשלושה, אזרחית למופת, שבמעצר מאז הבוקר (ותבלה לילה בנווה תרצה) בגין נפנוף דגל בעת שהשר דיכטר צעד לרכבו; תקיפה, יענו. בואו בהמוניכם.ן!
היום זו אפרת, מחר זה כל אחד.ת מאיתנו!".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

על אף שיש מי שמקל ראש בחומרת האירוע, המקרה "זכה" לגינויים רבים מכל קצוות הקשת הפוליטית.

ראש הממשלה נתניהו גינה את האירוע ואמר: "אני מגנה בכל תוקף את תקיפתו של השר אבי דיכטר בידי פעילת שמאל ודורש מראשי האופוזיציה להפסיק מייד את האנרכיה, האלימות וההסתה כלפי נבחרי ציבור. אני דורש מהמשטרה והפרקליטות לפעול מיד ובתקיפות נגד כל מי שמרים את ידו על נבחרי ציבור — לפני שיהיה מאוחר מדי."

ח"כ יולי אדלשטיין אמר בתגובה: "מחאה היא לגיטימית כל עוד היא במסגרת החוק. חסימת כבישים היא עבירה פלילית. תקיפה פיסית של אדם, גיבור ישראל – להזכירכם – היא אלימות ועם אלימות לא באים בהידברות.

אגב, חברי היקר, אבי דיכטר עמד מול איומים קצת יותר קשים ומסוכנים בחייו, כן?"

ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק כתב: "מכה במוט של דגל על ראשו של אבי דיכטר, לא ראוי, גם כשאנו חולקים על מעשי הממשלה שהוא חבר בה. כתם מיותר על המחאה. ולו משום זכויותיו בהגנה על בטחון המדינה.
זיכרו, דרכנו היא אי-ציות בלתי אלים. המשמעת העצמית היא תנאי לנצחון המחאות, עוד מאז מהטמה גאנדי. בנחישות ומשמעת עצמית – ננצח"

טלי גוטליב שהגיבה לאירוע אמרה: "אתם השתגעתם?? להכות את ראש השב״כ לשעבר, את לוחם סיירת מטכל הגיבור אבי דיכטר?? להכות אותו בראש עם מקל?? הבערתם שנאה בארץ שיסיתם את העם! תתעוררו!! אני מצפה מראשי סיעות האופוזיציה לקרוא לשקט ולשלום ולאחווה. אני מזועזעת. אלוקים בשמיים די!"

Back to top button