חדשות הארץמבזקים

הערכות מג"ב ליום השישי הראשון של הרמדאן: כ-2,400 לוחמים ולוחמות פועלים כעת

הערכת מצב חילית התקיימה לפני זמן קצר (שישי) בראשות מפקד משמר הגבול, ניצב אמיר כהן ובהשתתפות סגל הפיקוד הבכיר של החיל. כאמור,כ-2,400 לוחמים ולוחמות של משמר הגבול במרחבים, בחטיבות השונות ואנשי מילואים פועלים כעת ברחבי הארץ בכדי לשרת את הציבור ולאפשר את פולחן הדת.

לוחמי משמר הגבול פועלים לביטחון הציבור, לשמירה על הסדר הציבור ומוכנים וערוכים לאירועי הפרות סדר כלל הגזרות כאשר המיקוד העיקרי הוא בירושלים, עוטף ירושלים ויהודה ושומרון. בתחילת השבוע התגייסו שתי פלוגות מילואים של מג"ב ועברו חמישה ימי אימון והחלו לפעול היום משעות הבוקר המוקדמות בירושלים ובעוטף ירושלים.

במסגרת הערכת המצב מפקד משמר הגבול, ניצב אמיר כהן אמר: "התכלית שלנו הוא לתת שירות וביטחון לציבור ולאפשר את פולחן הדת לכולם, לכן אנחנו בהערכות שיא. זהו מאמץ חילי שאנחנו נערכים אליו מספר חודשים בכדי להגיע מוכנים וערוכים כפי שאנחנו נמצאים בנקודת זמן הזו. הפעילות של משמר הגבול במחוזות המשטרה וביהודה ושומרון לצד צה"ל ושב"כ נמשכת לאורך כל השנה לסיכול טרור, מעצרי מסיתים ומפרי סדר ומבצעים נגד עבירות השהייה הבלתי חוקית."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"בשיחות שאני מקיים עם הלוחמות והלוחמים בשטח אני מזהה מוטיבציה גבוהה וחוזק מנטלי ומקצועי – זאת בזכות הובלה של המפקדים בחיל שנמצאים בכל מקום ובכל זמן. זהו יום של חג וכולנו רוצים שהכל יעבור בשלום, לצד זה המוכנות צריכה להיות מלאה ואסור שדבר יפתיע אותנו ולכן אנחנו נערכים עם כלל האמצעים והיכולות." הוסיף.

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button