כלכלהמבזקים

השקעות בעידן ה-AI: מפגש מיוחד ייערך בבורסה בתל אביב

כנס בנושא עולם ההשקעות בעידן ה-AI ייערך מחר (שני) בבורסה לניירות ערך בתל אביב. בכנס ישתתפו ויישאו דברים מנהל זרוע ההשקעות של הבורסה הברזילאית, שהגיע לארץ על מנת להשתתף במפגש, וכן בכירים בבנקים הגדולים בישראל ובבתי ההשקעות פסגות, אקסלנס, מיטב ו-IBI ויחתום אותו המשקיע דובי פרנסס, מייסד משותף Group11.

הכנס נערך ביוזמה משותפת של הבורסה לניירות ערך וחברת הסטארטאפ BridgeWise ונועד להציג את היכולות של הבינה המלאכותית ככלי עזר לאנליסטים בקביעת מדיניות ההשקעה וקבלת החלטות. ברידג'וויז, לשעבר דשא אנליטיקס, פיתחה ומנהלת פלטפורמה שסורקת את כל הדיווחים, הדו"חות הכספיים והתנודות בשווקי ההון בעולם ומספקת ניתוחים על 44 אלף מניות בכל השפות בלחיצת כפתור. לאחרונה סיפק האלגוריתם של החברה אזהרות בנוגע למניות בנקים בחו"ל שנמצאים בסיכון, בטרם אירועי הקריסה והמכירה, וזאת בניגוד לאנליסטים מובילים בעולם שהעניקו לחלקם המלצות קניה.

לדברי גבי דיאמנט, מייסד משותף ומנכ"ל ברידג'וויז, הבינה המלאכותית הופכת למכפיל עוצמה משמעותי לכל מי שעוסקים בניהול השקעות. אדם ממוצע מוכשר ככל שיהיה מסוגל לעקוב מקרוב ולספק תובנות איכותיות על עשרות מניות לכל היותר. אלגוריתם מבוסס AI שפועל לצידו מפנה את תשומת הלב לדגלים אדומים או ירוקים ביחס לחברות, אזהרות והמלצות על כל מניה בעולם וכל זאת באופן מנומק.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
בורסה
ארכיון. צילום: הבורסה לניירות ערך

Back to top button