חדשות הארץמבזקים

בעקבות פנייה לראש מכון וייצמן בוטלה הקרנת הסרט האנטי ישראלי "H2: מעבדת השליטה"

בעקבות פנייה (ראשון) לראש מכון וייצמן בוטלה הקרנת הסרט האנטי ישראלי "H2: מעבדת השליטה". כך טוען ארגון "בצלמו". לדברי הארגון השבוע הוא קיבל תלונות מאנשי מכון וייצמן תושבי העיר רחובות, כי במכון וייצמן מתכוונים להקרין את הסרט "H2: מעבדת השליטה", שמאשים את חיילי צה״ל בביצוע ניסויים בבני אדם, האשמה שכמובן חסרת ביסוס עובדתי, בנוסף יוצר הסרט, נועם שזיף, אף תמך בחרם על ישראל והיה סרבן השירות הראשון.

בעקבות כך, שלח ארגון זכויות האדם בצלמו מכתב לראש מכון וייצמן ובו קרא לא לאפשר הקרנת סרט אנטי ישראלי שאינו עומד באמות המידה של המציאות במכון מדעי, כאשר המדע אמור לייצג את הנכון ואת האמת.

במכתבו כתב גליק כי: "אם כל הכבוד מכון וייצמן למדע איננו הבמה לתומכי חרם ושנאה סרבני שירות וסתם עוכרי ישראל", וכן "מכון וייצמן הינו מכון מדעי, הסרט הזה הינו ההיפך הגמור ממדע ואמת. מדוע מכון וייצמן שהינו מכון א-פוליטי מארח בתוכו אירועים פוליטיים אנטי ישראליים.
ואכן פנייתי נפלה על אזניים קשובות ובסוף השבוע שעבר דרש נשיא המכון מיוצרי הסרט לקבל לינק לצפייה ולאחר מכן הודיע שהסרט לא יוקרן במכון.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שי גליק מנכ"ל בצלמו מסר "אני מברך את ראשי מכון וייצמן למדע על ביטול ההקרנה. מכון וייצמן הינו מכון יוקרתי למדע, הסרט של חברון המעבדה הינו במקסימום מדע בדיוני. צה"ל הינו הצבא המוסרי הטוב בעולם. חברון הינה עיר שקדושה לעם היהודי, וקבורים בו אבות ואמהות האומה. לא ניתן לאף אדם להשמיץ את חיילי צה"ל ומדינת ישראל ולטעון שמדינת ישראל עושה ניסויים בפלסטינים.

ממכון ויצמן למדע טרם התקבלה תגובה.

מכון ויצמן למדע. צילום: חדשות MivzakLive

Back to top button