חדשות הארץמבזקים

כמאה תושבים הפגינו בחווארה נגד גלנט: "חלש בביטחון – חזק על יהודים"

יממה לאחר פיגוע הירי והארכת צו המעצר המנהלי לאברהם יאיר ירד תושב השומרון, הפגינו הערב (ראשון) מעל 100 תושבים מיישובי הסביבה כנגד שר הביטחון יואב גלנט. "פיגועי הטרור נמשכים באין מפריע, גלנט מפקיר את חיינו ונלחם במתיישבים במקום בטרור"

התושבים הניפו שלטי מחאה בהם נכתב בין היתר "גלנט נלחם ביהודים" ו"לגלנט יש פיתרון: אין יהודים – אין פיגועים".
במהלך ההפגנה הגיעו למקום כוחות רבים של משטרה ומג"ב שהציגו לתושבים צו שטח צבאי סגור שהוטל על הצומת, ודרשו מהם לעזוב את המקום, ולא – יקבלו דו"חות תנועה.

רנה ירד, אמו של אברהם יאיר ירד תושב השומרון שמעצרו המנהלי הוארך היום, הגיעה להפגנה ותקפה בחריפות את שר הביטחון גלנט: "בכל יום אנחנו חווים כאן עוד פיגוע ועוד פיגוע, סופרים נרצחים וקורבנות, אך גלנט מתעלם מגל הטרור ומפקיר את חיינו. חווארה פתוחה לתנועת ערבים והפיגוע הבא כבר מעבר לפינה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"הבוקר, אחרי שבועות של הפקרה מתמשכת, החליט גלנט לשבור שיאים חדשים של רוע ורשעות, והאריך את מעצרו של בנינו בשלושה חודשים נוספים. במקום להילחם בטרור – גלנט נלחם בתושבים שנואשים למעט ביטחון אישי. גלנט, הוכחת שאתה חלש בביטחון וחזק על יהודים. הונית את בוחרי הימין וניצלת את האמון שנתנו בך לטובת קידום מדיניות שמאל. עשה טובה לעם ישראל ולך הביתה עוד היום", אמרה האם.

הפגנה נגד גלנט באיזור חווארה
ללא קרדיט

Back to top button