מבזקיםפוליטי / מדיני

בציונות הדתית מתבצרים: "אסור לעצור את החקיקה בשום אופן"

מפלגת הציונות הדתית בראשותו של שר האוצר, בצלאל סמוטריץ', פרסמה הבוקר (שני) הודעה בעקבות אירועי אמש ברחבי הארץ ובעיקר בתל אביב. בניגוד לדעת הרוב, בציונות הדתית מתבצרים בעמדתם וטוענים ש"אסור לעצור את החקיקה".

בפתח דבריו אמר סמוטריץ': "לאחר הרבה התלבטויות והתייעצויות עמדתנו היא שאסור לעצור את החקיקה בשום אופן. עצירת החקיקה תהיה כניעה לאלימות, לאנרכיה, לסרבנות ולעריצות המיעוט ותאיין את תוצאות הבחירות. היינו ונשארנו חסידי שיח, פשרות והסכמות, אבל לא תחת איומי הפיכה של מוקדי הכח על הדמוקרטיה הישראלית. נבחרנו כדין וקיבלנו מנדט ברור מהעם להחזיר את האיזונים לדמוקרטיה הישראלית. אנחנו חייבים לרוב העם את השמעת קולו ואת המשך התיקון ההיסטורי החשוב הזה."

עוד אמר סמוטריץ': "הימים האחרונים – בהם קבוצות מיעוט שצברו לאורך השנים כח חסר מעצורים בממסדים השונים, ולא מהססות לעשות בו שימוש אלים ודורסני נגד הרוב, קמים על הדמוקרטיה ודוחפים בעיניים פקוחות לתהום ולפירוק מרכיבי היסוד של העם והמדינה – רק ממחישים את נחיצות הרפורמה ואת החזרת הכח לעם."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"לאחר העברת החקיקה שתאזן את הרכב הוועדה למינוי שופטים ניתן יהיה לעצור ולהושיט יד להידברות עם כל מי שיחפץ בכך, מעמדה של כבוד הדדי והכרה בתוצאות הבחירות ולא מתוך כפיה אלימה של דעות המיעוט." סיים סמוטריץ' את דבריו.

בצלאל סמוטריץ'
ארכיון. צילום: יוסי זליגר

תגובה אחת

Back to top button