מבזקיםפוליטי / מדיני

סיעת העבודה הגישה הצעת חוק לפיזור הכנסת ה-25

סיעת העבודה בראשותה של כברת הכנסת מרב מיכאלי, הגישה הבוקר (שני) הצעת חוק לפיזור הכנסת ה-25. זאת לאור המשך החקיקה היום בוועדת חוקה חוק ומשפט בראשות חה"כ שמחה רוטמן.

לדברי היו"ר מרב מיכאלי: ״בכמה חודשים בלבד, הממשלה הפכה את הכנסת ה-25 בת ערובה לתכניותיה הקיצוניות. זמנה של הכנסת מושקע אך ורק בחוקים פרסונליים ושערורייתיים שנועדו לשמור על האינטרסים של חברי הקואליציה הקיצונית ביותר מאז קום המדינה, לא משנה המחיר."

"והמחיר הוא כבד מאוד ומסוכן- ההפיכה המשטרית שהקואליציה מקדמת תהפוך את מדינת ישראל למדינה לא דמוקרטית, תפגע בכלכלה, בביטחון האישי, בשלמות הצבא ומאיימת לפגוע אנושות באחדות העם. מדובר בממשלה שמסוכנת למדינת ישראל ומפקירה את בטחון אזרחיה." הוסיפה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד אמרה מיכאלי: "אם ה"רפורמה" תעבור, תבוטל בפועל הפרדת הרשויות וההמשלה תזכה בכוח בלתי מוגבל שיפגע בציבור כולו. הקואליציה הזאת מפקירה את הציבור ולכן יש לעצור את הטירוף, לפזר את הכנסת ולהחזיר אותה לעבוד בשירות אזרחיה".

מרב מיכאלי - אוריאל בוסו
צילום: דוברות הכנסת – נועם מושקוביץ'

5 תגובות

  1. היא לא מחליפה בגדים המגעילה הזאת מפלגה שנכנסת במונית והיא עוד עושה רעש הרבין השרמוטה שלה מתהפך בקבר ממה שהיא עשתה למפלגה שלו

  2. שמאל חצופים סיעת עבודה סיעת שמאל ראשי הפגנות גוררים אותנו לבחירות כל פעם כבר היו בחירות חמישיות שמאל תפסיקו לבזבז את כספי הציבור על בחירות מיותרות העם בחר בממשלת ימין בראש ממשלת ימין ביבי בנימין נתניהו תקבלו את תוצאות הבחירות תפסיקו עם הפגנות שווא ועם שניאת נתניהו שמאל מפרק ושובר את המדינה ביזיון

Back to top button