מבזקיםמשפטי/פלילי

"שבר בצלעות ופגיעה באיברים פנימיים": עיתונאי הותקף בהפגנה בירושלים

כתב חדשות 13, יוסי אלי, הותקף אמש (שלישי) במהלך ההפגנה שהתקיימה בעד הרפורמה המשפטית בירושלים. על פי הדיווחים, הוא אובחן עם שבר בצלעות ופגיעה באיברים פנימיים ופונה להמשך טיפול בבית החולים.

"תודה רבה לאנשי משטרת ירושלים שחילצו אותנו מחבורה של פורעים ולה פמיליה. שחסמו את הכביש בירושלים , ירקו עלינו, זרקו חפצים ותקפו את הצלם שלנו קשמן עם מקל בראש. יותם, ומחסומי, הצלתם אותנו מחבורה של פורעים." כתב יוסי אלי בחשבון הטוויטר שלו.

ארגון העיתונאים והעיתונאיות דורש מהמשטרה לאתר ולהעמיד לדין את האחראים לתקיפת הכתב: "כתב חדשות 13, יוסי אלי הותקף אתמול באלימות במהלך סיקור הפגנת תומכי הממשלה בירושלים, ואובחן כעת עם שבר בצלעות ופגיעה באיברים פנימיים. אנו דורשים מהמשטרה למצוא את האחראים ולהעמיד אותם לדין. תקיפתו של אלי מצטרפת למספר אירועי תקיפת עיתונאים וצוותי תקשורת בימים האחרונים."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"נבחרי הציבור, ואישי ונשות ציבור שמסיתים נגד עיתונאים ועבודתם כחלק מקמפיין חייבים לחדול ולפעול מיד נגד התוצאות המזעזעות של ההסתה. הסתה אינה ביקורת לגיטימית, ואיומים אינם חוסים תחת חופש הביטוי". הוסיפו בארגון.

שר התקשורת, שלמה קרעי הגיב בחשבון הטוויטר שלו וכתב: "על המשטרה למצות את הדין עם כל מי שתוקף עיתונאים. לא תוקפים צוות עיתונאי, לא משתמשים באלימות בכלל.
זהו קו אדום שאסור לאף אחד לחצות, אף פעם."

מובילי המחאה נגד הרפורמה הגיבו גם הם ומסרו: "אמש הפלנגות של בן גביר וסמוטריץ׳ תקפו באכזריות את כתב חדשות 13 יוסי אלי, גרמו לשבר בצלעותיו ופגיעה בטחול. באותו זמן חתם נתניהו עם בן גביר על מיסוד ממלכתי של אותן פלוגות בן גביר וסמוטריץ׳ שיקבלו תקצוב מלא ממדינת ישראל. הטרוריסטים של בן גביר וסמוטריץ׳ יקבלו מיתוג מחדש וכלי נשק מהמדינה. בן גביר, סמוטריץ׳ ונתניהו גוררים אותנו למלחמת אזרחים."

מתוך חשבון הטוויטר של השר שלמה קרעי: @shlomo_karhi
הפרות סדר - ירושלים - לילה - הצתת פחים - חסימת כבישים - חרדים
אילוסטרציה. צילום: דוברות המשטרה

תגובה אחת

Back to top button