מבזקיםמשפטי/פלילי

אישום: היא פיתתה את הקורבן – הוא נכנס והתנפל עליו

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה לאחרונה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום כנגד זוהר כהן (24) והודיה פיליסיאן (34) מראשון לציון, בחשד שהכו ושדדו אדם בדירתו, לאחר שהראשונה פיתתה אותו.

מכתב האישום שהגיש עו"ד מתן מיטל עולה כי לפני כחודש סיכם המתלונן (ל.ר) עם פיליסיאן, דרך אפליקציה, לקיים מפגש מיני בעד תשלום. השניים קבעו להיפגש במועדון בפתח תקווה ובילו בו במשך כשעה וחצי, לאחריה עזבו והגיעו למלונית בעיר, בה שכר המתלונן חדר לפי שעה. במהלך הדברים, התכתבו כהן ופיליסיאן אחד עם השנייה, באמצעות אפליקציה במכשיר הנייד, וסיכמו ביניהם לשדוד את המתלונן.

כאשר הגיעו המתלונן והנאשמת לדירתו בבני ברק, שלחה פיליסיאן תצלום של רחבת הכניסה לבניין המגורים של המתלונן, לצד כתובת הדירה, לכהן, על-מנת שהנאשם יבוא למקום וישדוד עמה בצוותא, את המתלונן בדירתו. כאשר הגיע כהן לבניין המגורים, פיליסיאן הכווינה אותו במסרונים ממכשירה הנייד ופתחה את דלת הכניסה. כהן הלם במכות אגרוף לראשו של המתלונן ולאחר שזה הוכה ונפצע, נטלו כהן ופיליסיאן מהדירה כסף מזומן בסך של 5000 ₪ וטלפון נייד ועזבו את המקום.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כתוצאה ממעשיהם נגרמו למתלונן שברים באזור הלסת, הוא טופל בבית החולים ועבר ניתוח. בבקשת המעצר ציין עו"ד מיטל כי "המשיבים ניצלו אדם קל טרף, בחולשתו, תוך שהמשיבה פיתתה אותו ליפול למלכודת, בתיאום עם המשיב, שהכה בו, ללא רחם, בדירתו. קורבן העבירה מצא עצמו חבול ומושפל, לאחר שהמשיבים התאכזרו אליו, הפעילו כלפיו אלימות ונטלו את כספו".

כתב אישום פיליסיאן וכהן
אילוסטרציה

Back to top button