חדשות הארץמבזקים

שנה לאחר מותם: עיריית כפ"ס תקיים טורניר כדורגל לזכר קורבנות הפיגוע בדיזינגוף

במלאות שנה לפיגוע הקטלני בדיזינגוף בתל אביב: עיריית כפר סבא תקיים טורניר כדורגל לזכרם של תומר מורד ואיתם מגיני ז"ל, יחד עם בני המשפחה, ארגון "מדינת הכדורגל" וקבוצות הכדורגל הפועל כפר סבא והפועל תל אביב.

ב-7 לאפריל נרצחו תומר מורד ואיתם מגיני, תושבי העיר כפר סבא, בפיגוע קטלני בבר בדיזינגוף בתל אביב, כשהם בני 27 בלבד. משפחותיהם, בשיתוף עיריית כפר סבא וארגון "מדינת הכדורגל" ובתמיכת משרד התרבות והספורט, יערכו טורניר כדורגל מיוחד לזכרם, שמלווה את התחנות המרכזיות בחייהם. בטורניר ייקחו חלק קבוצות הכדורגל שאהדו – הפועל תל אביב והפועל כפר סבא, חטיבת הנח"ל ויחידת הצוללות בהם שירתו, חברים ובני משפחה.

ראש העיר כפר סבא, רפי סער, מסר: "בני משפחות מורד ומגיני לעולם לא יצעדו לבד. תומר ואיתם, שני חברי ילדות, היו מטובי בניה של כפר סבא, ומותם הטרגי בפיגוע הרצחני הותיר כאב גדול בלב העיר כולה. מאז הירצחם, אנו מלווים את המשפחות ועומדים לצידם. כפי שהבטחתי, נקים יציע לזכרם של תומר ואיתם באצטדיון הכדורגל העירוני החדש שייבנה, ונמשיך לפעול למען המשך הנצחת טובי בנינו ברחבי העיר".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

סגן ראש העיר ומחזיק תיק הספורט, אורן כהן, הוסיף: "אין ראוי יותר מלהנציח את תומר ואיתם ז"ל בטורניר כדורגל שייקרא על שמם. אני רוצה להודות לכל המעורבים במיזם החשוב הזה. אני מזמין את כל תושבות ותושבי כפר סבא להגיע לטורניר ולכבד את זכרם של שני החברים, שגם במותם לא נפרדו".

צילום: עיריית כפר סבא
תומר מורד ז"ל
צילום: באדיבות המשפחה
איתן מגיני ז"ל
צילום: באדיבות המשפחה

Back to top button