חדשות הארץמבזקים

"יש אדם בישוב יסעור אשר מאיים להתאבד…" – לא תאמינו איך זה הסתיים

היום (שלישי) בשעות הבוקר התקבל דיווח ברשת הקשר של תחנת משטרת עכו, כי יש אדם ביישוב "יסעור" אשר מאיים להתאבד. עד מהרה התברר כי האדם שמאיים לסיים את חייו, נמצא במצב רוח ירוד מאוד ובפרט שזהו יום הולדתו ה-58 ואין אף אחד שיחגגו עמו.

אילוסטרציה. צילום: דוברות המשטרה

הצוות, בפיקודה של רב- סמל מתקדם הילה אברהם, לא היססו ומיד הבינו את גודל האירוע והחליטו להגיע אליו יחד עם שתי ניידות של משטרת עכו. בדרך למקום האירוע, עצרו הכוחות לקנות מכספם האישי בלונים ועוגת יום הולדת.

כאשר הגיעו ליישוב יסעור, פגשו באדם בשנות החמישים המאוחרות לחייו (58) כשהוא בודד ומצבו הנפשי קשה. הצוותים פגשו אותו ברחבה ליד ביתו ,ומבלי להסס צוות הסיירות בשיתוף פעולה של השוטרים הכחולים החלו למלא את המשימה – לחגוג ולשמח !

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

וכך במשך למעלה משעה סיירות מג"ב חגגו לאותו אדם בביתו בשירים ובאכילת עוגת יום הולדת ולא עזבו אותו עד שמצב רוחו התרומם.

במשמר הגבול, אמרו כי "אנו רואים בפעילות הקהילתית נדבך בלתי נפרד מהפעילות המבצעית האינטנסיבית בה לוקחים חלק משרתי החיל לילות כימים, יחידות החיל השונות שוקדות על תרומה וחיבור לקהילה."

הילה אברהם, מפקדת הצוות סיפרה בהתרגשות: " סה"כ רצינו לשמח אותו , רצינו שיהיה לו כיף, כי בסוף אנחנו בני אדם , לפני יומיים היה לי יום הולדת , לא יכולה לחשוב על זה שהייתי חוגגת לבד.."

הילה, שכאמור מפקדת הצוות, משרתת כמפקדת במשמר הגבול כבר 18 שנים ושירתה במגוון תפקידים שונים ומגוונים ואף הכירה את בעלה בזמן ששירתו יחד בשירותם הסדיר במשמר הגבול.

צוות הסיירות פועל בגזרת חוף משנת 2016 ובימים אלו לאור הנחיית מפקד משמר הגבול ניצב אמיר כהן עתיד הצוות לגדול ולמנות 60 סיירות שיוצבו במרכזי הערים ויתנו מענה מהיר ומקצועי לאירועים פליליים ולאירועים ביטחוניים על מנת לשמור על הסדר הציבורי ועל ביטחונם של אזרחי המדינה.

צילום: משטרת ישראל

2 תגובות

  1. מקסים שאפו להילה וכל הצוות שפעלו״מחוץ לקופסא״העיקר לשמח אדם במצוקה♥️

Back to top button