מבזקיםפוליטי / מדיני

החלה פגישת ההידברות הראשונה בבית הנשיא

נשיא המדינה יצחק הרצוג נפגש כעת (שלישי) עם צוותי העבודה מטעם הקואליציה, סיעת יש עתיד וסיעת המחנה הממלכתי לפגישת הידברות ראשונה בבית הנשיא.

ישראל ביתנו הקימה צוות הידברות שיישלח מטעם הסיעה להידברות בבית הנשיא. צוות ההידברות של ישראל ביתנו הוזמן להגיע לבית הנשיא מחר.

מישראל ביתנו נמסר: "אנו מודים לנשיא המדינה על הזמנתו ועל כוונתו לקיים שיח. עם זאת, הודענו לנשיא שמבחינתנו שיח אמיתי חייב להתקיים בידיים נקיות, בלי טריקים ובלי שטיקים. העובדה שתוך פחות מ-24 שעות אחרי שנתניהו הודיע על הקפאת החקיקה, הוא הניח אותה על שולחן הכנסת, ובכך התקדם צעד נוסף לכיוון ההפיכה המשטרית, אינה מקובלת. לפיכך, ככל שבאמת הרצון בשיח הוא כן ואמיתי וככל שיחזירו את המצב לקדמותו ויבטלו את הנחת החוק על שולחן הכנסת, בהתאם למתווה שהציעה היועצת המשפטית לכנסת – תצטרף ישראל ביתנו לשיח בבית הנשיא. אנו קוראים לחברינו בסיעות האופוזיציה שלא להתפתות לניסיונות הולכת השולל ותרגילי ההונאה של נתניהו".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

גם מפלגת העבודה גיבשה צוות משא ומתן שיצטרף לשיחות בבית הנשיא החל ממחר "על מנת לוודא שחוקי ההפיכה המשטרית לא חוזרים להצבעה בכנסת מהדלת האחורית".

ממפלגת העבודה נמסר: "נציגי העבודה יגיעו לשיחות בבית הנשיא כדי לוודא שעמדת המחנה תשמע ובין היתר ידרשו להסיר מהשולחן את החקיקה הקיימת, לקדם מגילת זכויות, לחזק את מעמד הכנסת ולהבטיח את עצמאות מערכת המשפט".

הנשיא הרצוג - צוות מו"מ יש עתיד - המחנה הממלכתי - בית הנשיא
צילום: קובי גדעון, לע"מ
הנשיא הרצוג - צוות מו"מ יש עתיד - המחנה הממלכתי - בית הנשיא
צילום: קובי גדעון, לע"מ

Back to top button