מבזקיםתאונות עבודה

טרגדיה בבני ברק: פועל נפל מגובה של כ-4 קומות, מותו נקבע במקום

פועל כבן 50 נפצע לפני זמן קצר (רביעי) לאחר שנפל מגובה של כ-4 קומות במהלך עבודתו בבית בשיפוצים בבני ברק. לאחר מאמצי פעולות החייאה, חובשים ופראמדיקים של מד"א נאלצו לקבוע את מותו במקום.

חובשי רפואת חירום במד"א משה שטרן ויואל שכטר סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו את הפועל שוכב כשהוא ללא דופק וללא נשימה. סיפרו לנו שהוא נפל מגובה של כ-4 קומות. מיד התחלנו בביצוע פעולות החייאה שכללו עיסויים, הנשמות ומתן תרופות. אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו."

חובשי הצלה דניאל הורברג ואלי ביטון שהגיעו ראשונים למקום מדווחים: "כשהגענו למקום, מצאנו פועל, גבר כבן 50 הסובל מחבלה רב מערכתית לאחר שלדברי עוברי אורח נפל מקומה רביעית במהלך עבודתו. יחד עם חובשים ופראמדיקים של הצלה ומד"א, ביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות, ולמרבה הצער, עקב אופי הפציעות נאלצו הפראמדיקים לקבוע את מותו."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

יעקב ישראל מלכה חובש באיחוד הצלה סיפר: "כשהגענו למקום הנפגע שכב על המדרכה וסורג מתכת לידו. עוברי אורח סיפרו לנו שהוא ניסה לפרק את הסורג ונפל עימו מגובה 4 קומות. ביצענו פעולות החייאה מתקדמות אולם למרבה הצער מותו נקבע במקום עקב הפציעות הקשות מהן סבל".

שוטרים הגיעו לזירה וחוקרים את נסיבות התאונה, דיווח הועבר למשרד העבודה.

תאונת עבודה - פצוע - הצלה
צילום: דוברות הצלה

Back to top button