מבזקיםפוליטי / מדיני

בעקבות הודעת הוואטסאפ של לוין לתומך הרפורמה – האופוזיציה סוערת

שר המשפטים, יריב לוין, עורר היום (רביעי) סערה נוספת, לאחר שנחשפה הודעת וואטסאפ שהשיב לתומך ברפורמה ששלח לו הודעה. "תודה רבה על התמיכה. אעשה מאמץ עליון לעשות צדק ולהעביר את החקיקה במושב הבא. נתארגן להפגנות בכל הארץ שייראו מה רוצה רוב הציבור. ונקווה שאלו שפגעו נו מתוכנו יפסיקו לעשות זאת." כתב לוין לתומכו. כך חשפה העיתונאית דפנה ליאל.

חברי האופוזיציה, ובראשם יאיר לפיד הגיבו בחריפות לדברים ואומרים כי בעצם גישתו של לוין מונעת הידברות אמיתית. "למי ששאל למה אני כלכך חשדן…נתניהו צריך להבהיר שההודעה הזאת לא על דעתו, שכן שר המשפטים שלו אומר שהמו״מ בבית הנשיא הוא הונאה." כתב לפיד בחשבון הטוויטר שלו.

יריב לוין השיב לו: "עוד ציוץ פייק של יאיר לפיד שמחפש לברוח מהגעה להסכמה. הדברים שאמרתי ברורים לחלוטין – הגיע הזמן שקולנו יישמע גם בהפגנות, ויש להימנע מסחבת ולהשלים את החקיקה במושב הבא. כולי תקווה שהחקיקה שתובא תהיה בהסכמה רחבה, ושההידברות תצליח."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

חברת הכנסת יוליה מלינובסקי ממפלגת ישראל ביתנו כתבה בתגובה: מישהו עוד מאמין שנתניהו ולוין ינהלו את ההידברות הזאת בתום לב? כל מה שכולנו ראינו במדינה היה גל צונאמי ראשון, אם הממשלה לא תתעשת ותמשיך בטריקים שלהם יגיע הגל השני ובדרך כלל הגל השני הרבה יותר חזק מהראשון. אל תנסו את אזרחי ישראל שבעד הדמוקרטיה!"

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן הגיב ואמר: ״הצעות החוק הונחו על שולחן הכנסת. שר המשפטים אומר שיביא את החקיקה במושב הבא. המחאה מתמסמסת. חבריי באופוזיציה, אתם ערים? תרגיל הונאה של נתניהו ושותפיו ותו לא.״

עודד פורר - אביגדור ליברמן - יאיר לפיד - בני גנץ
ארכיון. צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

Back to top button