מבזקיםפוליטי / מדיני

בניסיון להגיע להסכמות – צוות מפלגת העבודה נפגש עם נשיא המדינה

צוות המו"מ של מפלגת העבודה סיים לפני זמן קצר (רביעי) פגישה עם נשיא המדינה יצחק הרצוג. נציגי מפלגת העבודה היו ח"כ גלעד קריב, ח"כ אפרת רייטן, שר המשפטים לשעבר אבי ניסנקורן, ד"ר עו"ד תמר הוסטובסקי-ברנדס.

בצאתם מהפגישה עם נשיא המדינה וצוותו אמרו חברי הצוות "אנו מודים לנשיא המדינה על התפקיד המוביל שלו בניסיון לגיבוש הבנות והסכמות רחבות שיחליפו את יוזמות החקיקה המסוכנות שקודמו עד כה על ידי הקואליציה. הגענו כדי לוודא מבפנים שחוקי ההפיכה המשטרית לא חוזרים להצבעה בכנסת בדלת האחורית וכדי לדאוג שעמדת המחנה הדמוקרטי שיצא במאות אלפיו לרחוב תישמע גם בתוך החדרים הסגורים".

על פי הצוות, בדיון הוצגה עמדת המפלגה, לפיה יש להבטיח בראש ובראשונה את ההגנה החוקתית על זכויות האדם בישראל ואת עצמאות מערכת המשפט, וזאת לצד הגברת הנגישות של אזרחי ישראל לצדק ולסעד משפטי. כמו כן חזרה הדרישה לגנוז לחלוטין את יוזמות ההפיכה המשטרית.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"בהמשך לפעילותם של חברי הסיעה בוועדות הכנסת בחודשים האחרונים – מפלגת העבודה תמשיך לשמש שומרת הסף של הערכים הדמוקרטיים בשמם יוצאים מאות אלפי אזרחיות ואזרחי ישראל לרחובות. מפלגת העבודה תמלא תפקיד זה גם בהתדיינות המתנהלת בחסות נשיא המדינה. אנו נקפיד להתנהל בשקיפות מלאה, כפי שעשינו עד כה ולהימצא בשיח מתמשך ומקיף עם מובילי המחאה הציבורית, החברה האזרחית ומומחי המשפט ומדע המדינה". הוסיפו בסיכום הפגישה.

צילום: דוברות הכנסת- דני שם טוב

Back to top button