בידורמבזקים

הדוגמנית בר רפאלי חשפה וחטפה: "תצטלמי עירומה וזהו"

הדוגמנית בר רפאלי כנראה לא ציפתה שאלה יהיו התגובות שהיא תקבל לאחר שהעלתה לרשת החברתית סרטון בו היא מצלמת את עצמה בחדר בית המלון באיים המלדיביים במהלך חופשתה.

הדוגמנית בת ה-37 פרסמה אתמול (שלישי) סרטון כשהיא לובשת ביקיני שחור, אשר עורר מבול של תגובות רובן אינן מחמיאות. "אין לך גבול, אהה בר? למה שלא תצטלמי עירומה וזהו?" כתבה אחת העוקבות ברשת החברתית אינסטגרם שם יש לבר 3.7 מיליון עוקבים.

אחרת כתבה, "ירדת ממש מהפסים. בושה להצטלם ככה". והייתה גם מי שהטיחה בה האשמות ש"כדמות לחיקוי" עדיף שהייתה מפרסמת תוכן ראוי יותר. "עצה חברית בלי טיפה של טינה, צרות או קינאה. החיים הם לא רק גוף, הם בעלי משמעות. הם חילופי רעיונות, הם אקשן ומשחק, ואני בטוחה שיש לך ים רעיונות טובים לחשוף לקהל העוקבים שלך, כאלה שיתרמו, ואת לגמרי יכולה לחשוף צדדים בעלי משמעות שיוכלו להיות לחיקוי חיובי אצל קהל צעיר (ובוגר) שצופה בך. המסר שעובר מהסרטון זה: גוף, גוף, גוף, גוף יפה, תראו יש לי גוף רזה, יש לי גוף יפה, גוף". כתבה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ציפי, אמה של בר רפאלי הגיבה אף היא לסרטון וכתבה: "ברבור שלי, אהובה שלי… את גדולה מהחיים! את פצצת על חלל! את גאווה ומודל לעוצמה נשית! תמשיכי להיות מי ומה שאת. מחבקת חזק ואוהבת הכי ♥"

בעקבות עשרות התגובות שחטפה רפאלי החליטה הדוגמנית לעצור את הסחף וחסמה את האפשרות להגיב.

ואם יורשה לנו… אז בנימה אישית – תתעסקו בחיים שלכם! ברור מאליו שדוגמנית, ובמיוחד מי שעדיין עובדת בתעשייה ומופיעה בפרסומות ובקמפיינים, תרצה לשווק את עצמה (ולא שבאמת היא צריכה את זה). הסרטון לגמרי בגבול הנורמה המקובלת ובמיוחד ברשת האינסטגרם תוכלו למצוא עוד רבות וטובות שמשתפות סרטונים שלהן בביקיני (וזה בסדר גמור! ).

View this post on Instagram

A post shared by Bar Refaeli (@barrefaeli)

21 תגובות

  1. אשת איש לא נעים ושנכן בלי עיין הרע מסודרים עד שכדור הארץ יתפרק

  2. אני מאז ותמיד אהבתי אותה ותמיד פירגנתי לה היא מיוחדת ומהממת ואני בטח לא אומרת מתוך קינאה לשמור על צניעות זה יותר מהמם

  3. כשהית צעירה ויפה מאוד לא עשית שטויות כאלה למה עכשיו בגלל שהתבגרת? שימרי על צניעות את עדיין מהממת

  4. אני חושב שהיא תצלם את הגוף שלה בערום היא תעשה יותר כסף מה שהיא מעניין אותה זה הכסף בחיים שלה למרות שהיא עשרה

  5. לשמנות ולבעלי גוף רגיל מותר להצתלם ולמי שרזה אסור??????
    חיו ותנו לחיות!!!!

  6. מה קרה מה אתם לא רגילים לראות אותה בשלטיי חוצות עים ביקיני יאלללה תפרגנו

  7. ממש לא ערומה עם גוף כזה שלושה לידות די עם הקינאה מעלפת❤️❤️❤️

Back to top button