מבזקיםצבא וביטחון

תת אלוף דניאל הגרי נכנס לתפקידו כדובר צה"ל: "להרחיק את הפוליטיקה מצה"ל"

תת אלוף דניאל הגרי, יוצא שייטת 13, נכנס היום (רביעי) לתפקידו כדובר צה"ל הבא. הוא מחליף את תת אלוף רן כוכב שכיהן בתפקיד בשנתיים האחרונות. טקס החילופים נערך היום במחנה אביב, בראשות ראש אגף המבצעים ובהשתתפות חברי פורום המטה הכללי. בטקס נכחו מפקדי מערך דובר צה"ל, בני המשפחות ומוזמנים נוספים.

דובר צה"ל היוצא, תת-אלוף רן כוכב (רנכו) אמר בין היתר כי: "לפני כמעט שנתיים החלפתי טילים במילים ויצאתי למסע בארץ מיוחדת. ארץ שבה הכול דחוף, הכול כאן ועכשיו, ארץ ש-24/7 הוא חלק מרכזי במטען הגנטי שלה, ארץ שבה המשימה לא עד הסוף ברורה – אך השליחות שכרוכה בה חשובה בעיניי עד מאוד. בדברים שאמרתי כאן עם כניסתי לתפקיד הדגשתי שתי מילים המבטאות שני עקרונות, הראשון שבהם – אמון. ללא אמונו של הציבור בצה״ל – צבא העם, לא נוכל למלא את ייעודנו. האמון תכלית עשייתנו. הדגשתי גם את משמעותה הקריטית של האמת, האמת בעשיית הדובר. בראייה לאחור, גם למול מורכבותו הרבה של צה״ל, וגם לנוכח אי-הוודאות ואי-הבהירות שמאפיינות באופן מובנה את השדה המבצעי, עמדנו בכבוד ביעד הזה".

דובר צה"ל הנכנס, תת-אלוף דניאל הגרי הוסיף כי: "משימת דובר צה"ל היא העצמת אמון הציבור בצה"ל והלגיטימציה הבינלאומית. כשאני חושב על התנאי החשוב מכולם כדי לזכות באמון הציבור עולה בי רק מילה אחת – אמינות. אמינות שמשמעותה יצירת אמון – פנימה והחוצה על מנת שנהיה ארגון מופת. במקום שבו גדלתי, בשייטת, 'חמש אצבעות' מייצג את הערך של דבקות במשימה ואמינות. 'נגעתם חמש אצבעות' משמעותו תוצאות בלי תירוצים, הצלחות למרות הקשיים. אני מבקש לומר לכם היום מה "חמש האצבעות" שלי במערך הדוברות בצה"ל: ראשית, להשאיר את צה"ל בקונצנזוס ולהרחיק את הפוליטיקה מצה"ל, קודם כל אצלנו בבית בדובר צה"ל ומשם לצה"ל כולו".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

.

דובר צה"ל תת אלוף דניאל הגרי
צילום: דובר צה"ל

תגובה אחת

  1. לגנות את הסרבנים,,,,,לו היו סרבנים במלחמת הכיפורים 1973 לא הייתה לכם מדינה יהודית היום

Back to top button