חדשות הארץמבזקים

אלמנות ויתומי צה"ל בזעקה למען אחדות העם

ארגון אלמנות ויתומי צה"ל פרסם היום (רביעי) הודעת זעקה לציבור, בה הם קוראים לאחדות בעם, לאור הקרע בחברה הישראלית, אשר צף בחודשים האחרונים עם גל המחאות נגד הרפורמה המשפטית והגיע לשיאו ביום שני האחרון, עם הפגנה ראשונה מסיבית של תומכי הרפורמה.

בהודעה נמסר כי "השכול לא מבדיל בין צדדי הסכסוך הפוליטי, כולנו בני אותה משפחה אשר יצאו ממצרים, צעדו 40 שנה במדבר, יצאו אל הגלות, חוו את זוועות השואה ועלו ארצה ובכל יום כיפור חוזרים על תפילת ״וּנְתַנֶּה תֹּקֶף קְדֻשַּׁת הַיּוֹם, כִּי הוּא נורָא וְאָיום״. לקראת ימי הזיכרון אנו אלמנות ויתומי צהל מבקשים גם היום, ונתנה תוקף."

"בשבוע הבא נתאסף סביב שולחן החג ונקרא את סיפורו של העם הגדול הזה וכיצד הוא התאחד למען מטרה אחת – היציאה אל החירות. באותו שולחן חג אצל עשרות אלפי משפחות יהיה כסא ריק, השייך ליקירנו שלא שב מהמערכה על הגנת העם והמולדת. לאחר החג אנו המשפחות השכולות נכנס אל תקופת הימים הנוראיים המוקדשים להנצחת אהובנו, אנו מודים על כך שיהיו ימי שקט וקוראים למנהיגי האומה, לימין ולשמאל להתמקד בימים הללו בגורם המאחד ולהצדיק את המחיר היקר ששילמנו." הוסיפו בארגון.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

תמי שלח, יו״ר ארגון אלמנות ויתומי צה״ל: ״בפתחה של תקופה רגישה וכאוב זו למשפחות רבות שאיבדו את יקיריהם למען המדינה, אנו מבקשים שקט והתבוננות פנימית בקרב העם. יחד עם בקשתנו להתייחד עם זכר אהובינו, זו גם העת לבניה מחודשת של אחדות העם. רק באחדותנו ישמר מאבקנו ארוך השנים על זכותנו להתקיים ולחיות במדינת ישראל״.

אילוסטרציה. צילום: דובר צה"ל

Back to top button