מבזקיםמשפטי/פלילי

פלסטיני מואשם שניסה לרצוח אישה יהודייה – באורח נס הוא פספס ונכשל

פרקליטות מחוז מרכז הגישה היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי מרכז כתב אישום נגד מחמוד גיוסי בגין ניסיון רצח של אישה בגין היותה יהודייה.

מכתב האישום שהגיש עורך הדין תומר שטינברג עולה כי גיוסי הוא תושב הרשות הפלסטינית שאין ברשותו אישור כניסה למדינת ישראל. בחודש מרץ האחרון, החליט גיוסי לרצוח אזרח יהודי בישראל ולכן, הצטייד בסכין והגיע לטייבה ומשם נסע בתחבורה ציבורית לנתניה.

כשהגיע לנתניה, זיהה גיוסי את המתלוננת (21) הולכת ברחוב עם שלושה ילדים קטינים עליהם שמרה, שלף את הסכין, התקרב במהירות לכיוון המתלוננת, ודקר אותה שתי דקירות אותן כיוון לצווארה כדי לגרום למותה. אולם, גיוסי פגע בכתף ימין של המתלוננת ומיד לאחר מכן הסתובב ועזב את המקום עד שנתפס על ידי כוחות משטרה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בבקשת המעצר עד תום ההליכים ציין עו"ד שטינברג כי: "מעשי המשיב אשר כללו הצטיידות בסכים, כניסה לישראל שלא כדין, ודקירתה של המתלוננת בפלג גופה העליון בכוונה לגרום למותה, והכל מתוך מניע לאומני ואידיאולוגי ובמטרה לרצוח את המתלוננת אך בשל היותה יהודייה, מצביעים כולם על המסוכנות המופלגת הנשקפת מן המשיב – הן כלפי בטחונו של אדם, הן כלפי בטחון הציבור והן כלפי ביטחון המדינה."

כתב האישום מייחס לנאשם עבירות של ניסיון רצח בנסיבות מעשה טרור, כניסה לישראל שלא כדין והחזקת אגרופן או סכין שלא כדין.

פיגוע דקירה - נתניה
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button