חדשות הארץמבזקים

ממייסדות "כנפיים של קרמבו" תקבל אות הוקרה ביום העצמאות

קלאודיה קובי, ממייסדות תנועת הנוער "כנפיים של קרמבו" לצעירים עם ובלי צרכים מיוחדים ומי שנחשבת האם המייסדת של התנועה, נבחרה לקבל את אות ראש המועצה של כוכב יאיר-צור יגאל, שיוענק לה בטקס יום העצמאות ה-75 למדינת ישראל.

מאז שנת 2014 מוענק מדי שנה אות ראש המועצה לאדם, תושבת או תושב היישוב, שתרם לחברה ולקהילה בפעילותו לאורך השנים.

קלאודיה קובי, בת 54, נשואה לרפי והם הורים לארבעה ילדים. בנם כפיר ז"ל נולד עם מוגבלות קשה שלא אפשרה לו ללכת ולדבר, אך הוא ניחן ביכולת הבחנה מעולה, היה ערני לסביבה, מודע לעצמו ובעל שמחה רבה. הטיפול בכפיר שינה את חייהם של קלאודיה ורפי מקצה לקצה והם גיבשו תפיסת עולם חדשה לגבי אנשים עם מוגבלויות, זכויותיהם וחובת ההתייחסות של החברה אליהם.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

קלאודיה ורפי יזמו עבור כפיר, אז בן 3, מפגשים חברתיים עם ילדים אחרים שהובילו, יחד עם עדי אלטשולר, החונכת של כפיר באותה עת מטעם ארגון איל"ן להקמת התנועה "כנפיים של קרמבו" בשנת 2002. בזכות אופיו המיוחד של כפיר וכישוריו החברתיים, אומרים קלאודיה ורפי, עלה הרעיון להקמת התנועה.

הסניף הראשון של תנועת "כנפיים של קרמבו" הוקם בשנת 2002 בהוד השרון, מקום מגוריהם של קלאודיה ורפי באותה עת. בשנת 2006 הוקם הסניף בכוכב יאיר-צור יגאל, שהיה אחד הסניפים הראשונים בתנועה, והוא פועל מאז ברציפות.

כיום מונה התנועה 95 סנפים בפריסה ארצית מלאה ומשתתפים בפעילות כ-9,000 חניכות וחניכים.

קלאודיה קובי - כנפיים של קרמבו
לקוח מעמוד הפייסבוק של מועצה מקומית כוכב יאיר צור יגאל

הופץ ברשתות החברתיות. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected]

תגובה אחת

Back to top button