חדשות הארץמבזקים

הנשיא לשעבר ריבלין בהתייחסות ראשונה למצב במדינה

ראש מועצה אזורית הערבה התיכונה מאיר צור אירח היום (חמישי) את נשיא המדינה לשעבר ראובן (רובי) ריבלין. בסיור טעימות ירקות מובחרים, בחממות החקלאיות, שיבח ריבלין את החקלאות המתקדמת בערבה ואיחל התחדשות דמוגרפית לערבה, וחג פסח שמח וכשר.

ריבלין הגיע לביקור עם בת זוגו שרית צמח ובנו יואל ריבלין.

הוא אמר: "התוצרת החקלאית של הערבה התיכונה הינה 'שם דבר' בכל העולם. לכל מקום אליו הגעתי במסעותיי, שיבחו את העגבנייה הישראלית המגיעה היישר מחממות הערבה, דווקא בעונת החורף ואפילו בימי שלג, זו היכולת של החקלאים להפוך את הערבה לגן פורח, ולהביא את הבשורה לעולם עם ירקות טריים גם בחורף, אני מברך את תושבי הערבה והחקלאים המעלים את שמה של ישראל לתהילה בכל קצווי העולם, ומברך את ראש המועצה שמביא את הערבה להיות בירת החקלאות של העולם".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ריבלין שעד כה לא הגיב למצב במדינה, אמר בביקורו: "אולי נתווכח בליל הסדר אבל אל לנו להיות בריב אחים, על כולנו להיות יחד בהבנה מלאה שאנחנו לא רק אומרים 'אחים אנחנו' אלא אחים אנחנו באמת!"

מאיר צור אמר: "כבוד לנו לארח את ראובן ריבלין נשיא המדינה לשעבר, זוגתו ובנו. הצגנו בפניהם את הישגי הערבה בתחומי החקלאות, הדמוגרפיה, הייטק ותיירות, הפגשנו אותם עם דור המתיישבים החדש בערבה, משפחות צעירות ביישוב שחנכנו 'עיר אובות', בו אנו מגשימים הלכה למעשה את חזון בן גוריון, ביקרנו במרכז ויידור המציג בחלל אינטראקטיבי את ההתיישבות בערבה וענף החקלאות המפואר שלנו, ביקרנו בחממות מלונים ועגבניות צ'רי של אורי פורת בעין יהב, נסענו בדרך השלום, ערכנו תצפית מג'בל חופירה ולגמנו קפה בבית הקפה 'פינת קפה' של היזמית יעל קרנדל בעין יהב. אני מודה לריבלין על הביקור ועל המילים החמות והמעודדות בתקופה זו".

ראובן ריבלין - ראש המועצה האזורית הערבה התיכונה
צילום: מועצב אזורית הערבה התיכונה
ראובן ריבלין - ראש המועצה האזורית הערבה התיכונה - שרית צמח
צילום: מועצב אזורית הערבה התיכונה
ראובן ריבלין - ראש המועצה האזורית הערבה התיכונה
צילום: מועצב אזורית הערבה התיכונה
ראובן ריבלין - ראש המועצה האזורית הערבה התיכונה
צילום: מועצב אזורית הערבה התיכונה

Back to top button