מבזקיםפוליטי / מדיני

בן גביר: "אנחנו לא נסכים שמדיניות הממשלה לא תהיה ימין מלא מלא, 64 מנדטים בחרו ימין"

"אנחנו לא נסכים שמדיניות הממשלה הזו לא תהיה ימין מלא מלא, 64 מנדטים בחרו ימין מלא מלא". כך אמר לפני זמן קצר (שישי) השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, באירוע השקת המרוץ לבחירות המוניציפליות והרמת כוסית של מפלגת עוצמה יהודית, בבאר שבע.

"כשבנט אמר שיקים משמר לאומי מחאו לו כפיים, אבל כשאני אומר משמר לאומי, הם אומרים "המליציות של בן גביר". משמר לאומי זה לא מליציות, משמר לאומי זה למען תושבי הדרום, למען תושבי הצפון, למען תושבי הערים המעורבות, עכו ולוד, כדי שנוכל לעשות סדר במדינת ישראל" ציין בן גביר והוסיף "אנחנו בימים של מסירות נפש שנדרשת מעם ישראל, מהמנהיגים והנבחרים שלנו, מסירות נפש כדי להביא עוצמה יהודית. צריך לדעת שהמשימות לא פשוטות, אני שלושה חודשים במשרד לביטחון לאומי, צריך להנהיג, להוביל מדיניות, לקבל החלטות וצריך גם להתמודד עם מתקפות בלתי פוסקות של התקשורת במדינת ישראל".

לדברי השר, 12 אלף רישיונות נשק כבר ניתנו ווהא פירט הישגים שלדבריו נרשמו בתקופה הקצרה בתפקיד "עשינו מבצע במזרח ירושלים, הם צחקקו וגיחכו אבל במשך חודש שלם המשטרה נכנסה לשכונות מזרח ירושלים ופתאום שקט במזרח ירושלים. התחלנו לגעת בתנאי המחבלים בכלא, העברנו בטרומית את חוק הפרוטקשן, העברנו את חוק הנשק, לא משנה מה אנחנו עושים, הם תוקפים ומשמיצים. אפילו כשהבאנו הישג של תשעה מיליראד שקלים למשמר לאומי, להוספת שוטרים, להעלאת משכורת, הם לא מסוגלים לקבל את זה וכל יום כותרת שקרית אחרת".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
השר איתמר בן גביר בבאר שבע
צילום: תקשורת השר בן גביר

4 תגובות

  1. אם אתה וסמוטריץ לא הייתם סוחטים את ביבי לפני הקמת הממשלה, הכל היה נראה אחרת.
    לא ימין מלא ולא נעליים.

Back to top button